Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei prøvde å bytte mine parkeringlys her om dagen og fant ut at det hadde vært finere med ledpærer, byttet det først på høyre side og deretter på venstre side. Nå funker ikke parkeringlysene på høyre side å har prøvet å byttet til nye orginal pærer uten hell. Er det noen som skjønner hvir problemet ligger?

Posted

Har du stoppa/slått av lysa, og slått på att?

Når ei pære er defekt, er det mulig utgangen blir slått av, og du må slå av og på att lysa for at det skal fungere.

Ei LED-pære vil bli oppfatta som defekt pære av bilen.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...