Mercedes c-klasse2010 w204 Posted May 19, 2021 Posted May 19, 2021 Hei prøvde å bytte mine parkeringlys her om dagen og fant ut at det hadde vært finere med ledpærer, byttet det først på høyre side og deretter på venstre side. Nå funker ikke parkeringlysene på høyre side å har prøvet å byttet til nye orginal pærer uten hell. Er det noen som skjønner hvir problemet ligger?
Simen Arntsen Posted May 19, 2021 Posted May 19, 2021 Har du stoppa/slått av lysa, og slått på att? Når ei pære er defekt, er det mulig utgangen blir slått av, og du må slå av og på att lysa for at det skal fungere. Ei LED-pære vil bli oppfatta som defekt pære av bilen.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now