knopfler Posted May 19, 2021 Posted May 19, 2021 Hei Har kjøpt en s211 som jeg skal hente på Gardermoen på kommende fredag. Skal kjøre opp til Finnmark og lurte på i den sammenheng på om noen kan anbefale en som muligens har mulighet å legge solfilm en eller annen plass på tur opp min vei mot nord. Er klar over pinse og alt det dær og får lagt film hær hjemme selv men hadde ikke lyst å kjøre i et akvarium oppover. Mvh Victor
utlending Posted May 20, 2021 Posted May 20, 2021 S211 har veldig bra og effektivt klimaanlegg (hvis fungerer i bilen du kjøpte), skal ikke føle deg i akvarium. Jeg har samme bil uten folie, følte meg aldri som en kokt fisk 😁 Evt. du kan høre selgeren om gidrer å ordne det før du henter...
knopfler Posted May 21, 2021 Author Posted May 21, 2021 20 hours ago, utlending said: S211 har veldig bra og effektivt klimaanlegg (hvis fungerer i bilen du kjøpte), skal ikke føle deg i akvarium. Jeg har samme bil uten folie, følte meg aldri som en kokt fisk 😁 Evt. du kan høre selgeren om gidrer å ordne det før du henter... Er vel heller det att man har hadd solfilm og tonede ruter på alle bilene man har hadd, man blir avhengig 😂
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now