Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Har en S124 som fikk et støt og knakk en driv aksling, jeg har enda ikke byttet drivaksel men testet om ASD diffen var i orden. Jeg satt bilen i Drive å holdt bremsen inne, så gikk mellomakslingen rundt når dekkene sto helt stille. Er dette tegn på noe slitasje på aksling eller diff?

 

Mvh Nybegynner på skruing og Mb

Edited by askuad

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...