Andreas Marhaug Posted May 17, 2021 Posted May 17, 2021 Noen som har erfaring med radar sensorer? Det gjelder en 2014 mod w166 ml 250 cdi. Er dette noe man kan bytte selv, eller må man inn på verksted?
Simen Arntsen Posted May 17, 2021 Posted May 17, 2021 Trur du kan skifte sjølv, er i alle fall berre plug&pray på 212. Må sikkert ta av støtfanger. Sensorane er ganske dyre, så ville sjekka om det kan vere andre ting som er problemet først.. F.eks ledningsnett, kontaktpunkt, styreenhet..
Andreas Marhaug Posted May 17, 2021 Author Posted May 17, 2021 Takker for svar, skal ta en sjekk av nevnte punkter før jeg bestiller sensorer.
TAN1954 Posted May 27, 2021 Posted May 27, 2021 Er det de originale sensorene så er det dårlige til å holde fukt ute. Du kan fort oppleve at du setter inn to nye og så virker det ikke fordi ledningsnettet har korrodert i kontakter pga. fukt. Sensorene her i Norge har vært dyre, jeg forstår at de over disk i Tyskland koster halvparten. Ulempen med å kjøpe brukt eller på Ebay er vel at du ikke vet om du får den nye typen eller den gamle. Troliger delenummeret likt for deg som det var for min X218
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now