Jump to content

Recommended Posts

Posted

Trur du kan skifte sjølv, er i alle fall berre plug&pray på 212.

Må sikkert ta av støtfanger.

Sensorane er ganske dyre, så ville sjekka om det kan vere andre ting som er problemet først.. F.eks ledningsnett, kontaktpunkt, styreenhet..

  • 2 weeks later...
Posted

Er det de originale sensorene så er det dårlige til å holde fukt ute. Du kan fort oppleve at du setter inn to nye og så virker det ikke fordi ledningsnettet har korrodert i kontakter pga. fukt. Sensorene her i Norge har vært dyre, jeg forstår at de over disk i Tyskland koster halvparten. Ulempen med å kjøpe brukt eller på Ebay er vel at du ikke vet om du får den nye typen eller den gamle. Troliger delenummeret likt for deg som det var for min X218

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...