Håkon SL500 Posted May 16, 2021 Posted May 16, 2021 Hei, byttet topp pakninger og samtidig ventil tettninger. Kjørte og nå virket det som den var tett, altså ingen kjølevann lekkasje inn i oljen. Tok ikke lang tid så begynner oljen igjen å få grå farge også bruker den fortsatt kjølevann. La merke til at eksos var hvit, virker som vann trenger inn i forbrenningskammeret , skulle åpne kjølevann lokk og virker som at vakuum har bygd seg opp. Rett og slett at vann suges inn under innsugstakten. Noen som har vært borti slik og kan komme med noen tips.
Stian Posted May 19, 2021 Posted May 19, 2021 Prøv å få takk i et sett for å trykksette kjølevannsbeholderen å se om du får vann inn i en sylinder. Det kan jo ha vært større problemer enn toppakning som slapp inn vann i utgangspunktet.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now