Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei, byttet topp pakninger og samtidig ventil tettninger. Kjørte og nå virket det som den var tett, altså ingen kjølevann lekkasje inn i oljen. Tok ikke lang tid så begynner oljen igjen å få grå farge også bruker den fortsatt kjølevann. La merke til at eksos var hvit, virker som vann trenger inn i forbrenningskammeret , skulle åpne kjølevann lokk og virker som at vakuum har bygd seg opp. Rett og slett at vann suges inn under innsugstakten. Noen som har vært borti slik og kan komme med noen tips. 

Posted

Prøv å få takk i et sett for å trykksette kjølevannsbeholderen å se om du får vann inn i en sylinder. 

 

Det kan jo ha vært større problemer enn toppakning som slapp inn vann i utgangspunktet.

 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...