Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har fått problem med at sirkulasjon stopper i klimaanlegget på s212.  Vifte går for fullt, men kommer ikke luft ut av ventiler noe sted, virker som det er klaffene som fordeler som ikke åpner. Ingen forskjell samme hvordan jeg stiller det inn. Har skjedd en gang før men da begynte det å virke av seg selv igjen. Har bare skjedd når det er varmt. Noen som har vært borti det samme eller som har tips om mulig feil? 
vil dette kunne feilsøkes med Star? 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...