Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hei, folkens! 

La meg bare introdusere med at alt jeg skriver er informasjon jeg har fått fra andre, og har ikke mye peiling selv. 

 

Det kan se ut som at jeg har en lekasje på toppdekselpakningen min, i injektor 4 fikk jeg beskjed om på verksted. 

Det lukter diesel inne i bilen. 

 

Spørsmål, må det gjøres noe med? I så fall raskt? 

 

Legger ved video av hvordan det ser, og høres ut. 

https://vimeo.com/548493217

https://vimeo.com/548493264

Edited by herm
  • herm changed the title to Hjelp! Mulig toppdekselpakning lekasje w211 facelift E220 CDI
Posted

Kunne ikkje sjå så godt, og ikkje har eg god greie på det heller, men toppdeksel og diesel har vel lite med kvarandre å gjere? Skal ikkje vere diesel under toppdekselet, der skal det vere olje.

 

Men dyse kan leke diesel, og det bør du absolutt ikkje kjøre langt med. Det er fleire hundre bar trykk på dieselen inn på dysene, og det blir skikkelig grisete viss lekkasje får utvikle seg. Får du diesel på eksos/turbo risikerer du og kraftig brann.

Posted

Beklager, det ble veldig dårlig kvalitet på de videoene. 

Legger ved et bilde slik at man ser bedre! 

IMG_1380.jpeg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...