Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei. Etter langtidsparkering (4mnd.) har det skjedd 2ganger at venstre bakhjul har låst seg. Har ikke hatt på " håndbrekk ". Har ikke gått an å kjøre.. måtte ha slep ut av garasjen. Da har det kommet et ganske stort smell, og hjulet har løsnet. Kan noen antyde løsning??

Posted (edited)

Det er vel bremsene som henger på, evt parkbremsen som ligg så tett inntil at den gror fast, sjølv om den ikkje er stramma.

 

Du kan demontere, fjerne rust og skit, både frå bremsecaliper, skive og parkbrems. Vask godt og sørg for at det får tørke. Smørning på alle bevegelege deler og monter i hop. Det kan vere at stempel på caliper må overhalast, viss det går så treigt at klossen blir liggande inn på skive.

Edited by Simen Arntsen
  • 2 months later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...