Jump to content

Recommended Posts

Posted

Flere enn jeg som er på facebook ?? Vel vet jo att Jørn er der med 3 venner da :-)

Begynner å bli noen år siden jeg opprettet ei gruppe for klubben der, men siden søke-greiene til facebook suger litt, så finner jeg den knapt igjen sjæl.

Posted

Har ikke noe slikt men lurte litt på å få meg en facebook. Men så har jeg hørt att det ikke er helt bra og att det kan misbrukes av andre.  Er det noe i det  eller anser dere det som helt ok å ha  :?:

Posted

Har ikke noe slikt men lurte litt på å få meg en facebook. Men så har jeg hørt att det ikke er helt bra og att det kan misbrukes av andre.  Er det noe i det  eller anser dere det som helt ok å ha  :?:

Er jo bare å bruke hue litt med hva man legger ut om seg selv... Jeg f.eks fyller ikke ut hvor jeg bor, tlf, mob osv osv og hele livshistorien min...

Men kan derimot legge ut litt om hvor jeg bor osv.. men tar det mer på generelt enn på detalj som enkelte gjør...

f.eks hu som hadde lagt ut masse bilder av barna, tlf nummer, adr. osv osv osv ...

Posted

f.eks hu som hadde lagt ut masse bilder av barna, tlf nummer, adr. osv osv osv ...

Ja, ikke sant36_1_42.gif. Det er jo rimelig lurt i disse tider36_1_42.gif.

Posted

Det holder lenge å bare legge ut navnet sitt. Det er utrolig hvor mange jeg "treffer" igjen. Artig å få oppdateringer på hva som skjer med dem man ikke holder daglig kontakt med.

Joda men hvis du bare legger ut navnet ditt så har du omtrent gjort mindre enn offentlige registere gjør...

Var ei dame på nyhetene her som hadde fått noe problemer pga facebook... Men hu hadde lagt ut hele livshistoria si  :-)

Posted

Jeg er faktisk der. Gjorde det først og fremst for å gi alle jeg "kjenner" via mailinglister i USA en mulighet til å se bilder av og lese litt om bilene mine (først og fremst amerikanerne, men det ligger noen bilder og litt info om noen av Mercedesene mine der også). Selv om jeg nærmer meg de 40 er det utrolig hvor mye kjentfolk jeg treffer der, både gamle studentvenner og til og med russekompiser (fra 1987!!!) som jeg ikke har sett på år og dag. Ettersom jeg ikke husker navnet på alle her i klubben er det bare for dere som finner meg å "poke" meg, så får dere tilgang til profilen og bildealbumet mitt...

MVH Tore

• 2 years later...
Posted

Jeg får av og til innvitasjon fra flere mercedes entusiaster på min mail. Jeg aner ikke

hvor jeg skal takke dere, men fant denne tråden, så for at dere ikke skal tro at jeg

IKKE vil ha noe med dere å gjøre så er det rett og slett for at jeg ikke har tatt meg

bryet med facebook. Det holder leeeeeeeeeeeeenge med å være her enn så lenge :)

Mvh Syver

Posted

Hva med å lage MB Entusiastklubb-gruppe på face? Sikkert mange Mercedes elskere der ute som ikke er medlem i klubben.

Har du prøvd å søke på dette? :-)

Så det nå. Ble medlem med en gang!  :P

Guest 2627
Posted

Er også på facebook "Erlend Foss Hauer" er navnet ^^

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...