Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg har en w211 stasjons vogn, 07 modell. 220cdi. Den har luft dempere kun bak.. jeg har lyst til å bygge om til vanlige dempere og fjører siden det er så mye problemer med de også koster det skjorta å fikse det..... :D

da lurte jeg litt på om noen her kan hjelpe meg med noen råd og tips, er det mulig ? Er det noen andre mercedes som har samme fjørskåler og deler ?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...