Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei har en Mercedes w124 300diesel 606 uten turbo. Kan man få denne godkjent med superturbo?? Har hørt at Mercedes har slippet opp men vet ikke om det er muligt og få den godkjent

Posted

Alt går, men du må dokumentere for Vegvesenet at bærande konstruksjon og bremser tåler dei ekstra påkjenningane.

 

Viss modellen er levert med tilsvarande effekt, lar dette seg gjere relativt enkelt, viss du oppgraderer bremser, hjuloppheng og evt forsterkningar i karosseri, slik at det blir tilsvarande som utgave med høgare effekt.

 

Viss det er snakk om vesentleg høgare effekt enn modellen kunne leverast med, vil det bli sannsynlegvis bli vanskelig for deg å klare å dokumentere det du må for å få godkjenning.

 

Du får garantert ingen papir frå MB..

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...