Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hei folkens,

 

Jeg fikk plutselig varsel på at parkbremsen er ikke løsnet. 
 

parkbremsen er løsnet, bilen kjører normalt uten noen lyder fra bremsene. Piper kun hvert sekund på at jeg skal løsne parkbremsen. 
 

Noen som vet hva dette kan være?

 

 

67200693-8E72-4BEE-8E45-2C451DB04AA1.jpeg

Edited by usmaniqbal_63@hotmail.com
Posted

Bryteren for varsellampen er montert på mekanismen i fotbrønnen og trigges med mindre pedalen har kommet helt ut - kan det tenkes at den har begynt å bli litt treg? Det er et relativt vanlig problem, noe jeg selv har opplevd og fikset nylig.

 

Du kan eventuelt teste om det er treghet ved å dra hendelen ekstra hardt (og holde den ute en liten stund) og se om lyset slukker, alternativt prøve å hjelpe pedalen ut med foten mens du drar i utløserhendelen.

  • Thanks 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...