usmaniqbal_63@hotmail.com Posted April 25, 2021 Posted April 25, 2021 (edited) Hei folkens, Jeg fikk plutselig varsel på at parkbremsen er ikke løsnet. parkbremsen er løsnet, bilen kjører normalt uten noen lyder fra bremsene. Piper kun hvert sekund på at jeg skal løsne parkbremsen. Noen som vet hva dette kan være? Edited April 26, 2021 by usmaniqbal_63@hotmail.com
Sven Håkon Posted April 26, 2021 Posted April 26, 2021 Bryteren for varsellampen er montert på mekanismen i fotbrønnen og trigges med mindre pedalen har kommet helt ut - kan det tenkes at den har begynt å bli litt treg? Det er et relativt vanlig problem, noe jeg selv har opplevd og fikset nylig. Du kan eventuelt teste om det er treghet ved å dra hendelen ekstra hardt (og holde den ute en liten stund) og se om lyset slukker, alternativt prøve å hjelpe pedalen ut med foten mens du drar i utløserhendelen. 1
usmaniqbal_63@hotmail.com Posted April 28, 2021 Author Posted April 28, 2021 Takk for hjelpen Simon. Skal prøve dette i helgen. Krysser fingrene for at det er det soner feilen.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now