Espen96 Posted April 24, 2021 Posted April 24, 2021 Hei. Jeg vurderer å kjøpe E klasse, og har sett på 220 fra 2017 og nyere. Har sett mest på Taxi kjørte e klasser da. Er det noe problem vis de er godt vedlikeholt men kjørt over 300.000km? Har lyst på godt utstyrt e klasse til en litt rimeligere sum.
utlending Posted April 25, 2021 Posted April 25, 2021 12 hours ago, Espen96 said: Hei. Jeg vurderer å kjøpe E klasse, og har sett på 220 fra 2017 og nyere. Har sett mest på Taxi kjørte e klasser da. Er det noe problem vis de er godt vedlikeholt men kjørt over 300.000km? Har lyst på godt utstyrt e klasse til en litt rimeligere sum. Vær obs på, at kjørelengden bare en ting, men motorene går mye-mye mer på tomgang. 1
Will Posted April 25, 2021 Posted April 25, 2021 (edited) Viktigste med motoren er å sjekke at ventilløftere, kammer osv er skiftet på bilen du evt kjøper. Tror dette kom som en komplett "kassett" Ble visst dårlig med smøring på biler som står mye på tomgang ble det forklart. Var en svakhet på de første 213 som kom. Ellers opplevde jeg "delaminering" av skjerm hvis du skal ha widescreen (ble misfarget/hvit i kantene), bilen begynte å trille selv om den stod i park(sikkert sjelden problem), rust (forhåpentligvis sjelden), skiftet demperne foran (luftfjæring) to ganger i løpet av 300k km pga klunkelyder i demperne. Edited April 25, 2021 by Will
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now