Stjerneglis Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 Noen som vet om det finnes noen sted på nettet hvor man kan få opp hva som skal gjøres i forbindelse med en service hvis man har servicekoden? (hentet fra servicemenyen i kjørekomputeren) Jeg skal snart på E+ service med koden UVR1 og er nysgjerrig... Quote
Guest Ebola Posted June 8, 2007 Posted June 8, 2007 De fleste som har wis kan finne ut hvordan service bilen skal ha. Har du km stand, så skal jeg finne den for deg. Hva som gjøres, går også på hva som ble gjort forrige gang. feks bremsevæske. Hvis den ble byttet ved forrige service, eller bremsevesketesteren sier den er bra, så er det unødvendig å bytte den selv om assyst sier den skal byttes Quote
Stjerneglis Posted June 10, 2007 Author Posted June 10, 2007 Bilen skal inn ved ca +/- 100500 km Quote
Håvard Bendiksen Posted June 11, 2007 Posted June 11, 2007 Mine skal inn på 105.000. Men de er ikke så nye da Quote
Guest Ebola Posted June 11, 2007 Posted June 11, 2007 Assyst Plus Stor Service Bremsevæskeskift Kombifilterbytte Kontroll Av Bremsebeleggets Tykkelse Kontroll av Tilhengerfeste Dreing/Skift Av Luftfilterinnsats Motorolje Og Filterbytte Kontroll Av Tannet Kilerem Det er disse punktene som kommer opp til servicen din. Så nå får du bare sammenligne med serviceheftet ditt. Quote
Stjerneglis Posted June 12, 2007 Author Posted June 12, 2007 Supert. Tusen takk skal du ha Ebola! Quote
Recommended Posts