CHARLIE Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 Har nå endelig fått datoen for Grombil treffet i Egersund 2007. Iår skal det arrangeres søndag 9. september kl 14:00 midt på torget i Egersund. Her er det duket for en fin dag for hele familien. Siden treffet blir arrangert midt i sentrum, så kan familiemedlemmer ta seg en tur rundt i byen for å kikke imens eller eventuelt satse på en søndagsmiddag i nærheten? Ifjor fikk dette treffet et formidabelt oppmøte og oppmerksomhet. Sannsynligvis vil treffet bli enda større i år. Jeg rekner med å stille med alle 3 mine ihvertfall . Jeg håper at flest mulig av dere i klubben kan sette av denne dagen. Det er en kjempeanledning til å markedsføre og promotere MBE i Rogaland. Jeg er i en god dialog med arrangørene, og legger ut all informasjon jeg får her i denne tråden. Quote
George Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 Dette høres kjempe spennende ut! Jeg rakk ikke å bli med i fjor, kanskje ikke i år heller da dette kolliderer med Autoslalom samme dagen. Dette er noe MBE må bli med på, vi får prøve å ordne noe slik som i fjor Quote
George Posted June 8, 2007 Posted June 8, 2007 Cili stemmer hvertfall for Grombil, så jeg får se hvordan resultatet blir på Autoslalom i august.. se om jeg har mulighet for å ta en pokal i sammlet klasseseier.. hvis ikke blir det nok Grombil hvis en god gjeng skal ned dit.. Quote
CHARLIE Posted June 10, 2007 Author Posted June 10, 2007 ....det hørtes spennende ut.... Stiller du?? Blir jo bare en dagstur opp og ned for deg :lol: Quote
Guest 2271 Posted June 10, 2007 Posted June 10, 2007 ....det hørtes spennende ut.... Stiller du?? Blir jo bare en dagstur opp og ned for deg :lol: Det er jo bare en rask svipptur bortover - er jo vant til "dagpendling" jeg - bort til Stavanger på kveldsvakt, og ned igjen til Kristiansand etter vakta 8,5 timer - sånn 2-3 dager i strekk... he he... Men har jeg fri, så er nok ikke det noe problem..... Quote
Frode Posted June 11, 2007 Posted June 11, 2007 Jeg blir nok med, må få det inn i kalenderen for MBE Avd Stavanger så får George`n lagt det inn i neste infoskriv.... Blir nok en god gjeng, slik som i fjor... Quote
CHARLIE Posted June 11, 2007 Author Posted June 11, 2007 Blir nok en god gjeng, slik som i fjor... Ja, dette var jo kjempegøy ifjor. Blir nok sikkert ikke noe verre iår Quote
CHARLIE Posted July 27, 2007 Author Posted July 27, 2007 Kanskje du får ny panserpryd i år, Charlie? Hehe!! Det var det da! Synes fortsatt den fra ifjor duger :mrgreen: Quote
CHARLIE Posted July 27, 2007 Author Posted July 27, 2007 Da har vi fått tilbud om å få reservert plass på treffet. Litt av vitsen med å promotere MBE er jo at vi står samlet. Vi må komme med en tilbakemelding på hvor mange plasser vi trenger så fort som mulig, så derfor hadde det vært fint om alle kunne sjekke opp litt nærmere om de kom eller ei. Jeg skal stille opp, og rekner med å få med alle 3 bilene mine ihvertfall. Quote
CHARLIE Posted July 29, 2007 Author Posted July 29, 2007 Eg satse på at eg e med.. :thumbright: Andre?? Quote
bska Posted July 29, 2007 Posted July 29, 2007 Jeg har samme dilemma som George. Slik som sommeren har utviklet så blir været en faktor også..... Quote
Frode Posted July 29, 2007 Posted July 29, 2007 De fleste e på ferie nå Charlie så vi må nok smøre oss med litt tolmodighet, skjangsen er stor for at jeg blir med. Quote
CHARLIE Posted July 29, 2007 Author Posted July 29, 2007 De fleste e på ferie nå Charlie så vi må nok smøre oss med litt tolmodighet, Ja, du har vel rett i det ... skjangsen er stor for at jeg blir med. Håpte det ja!! Blir jo ikke det samme uten deg Quote
CHARLIE Posted July 30, 2007 Author Posted July 30, 2007 Har ihvertfall lovet å komme med en kjapp tilbakemelding på reserverte plasser. Quote
George Posted August 14, 2007 Posted August 14, 2007 virket som flertallet på møtet i går ville bli med meg, Cili, Frode, Bernt og Terje. Quote
CHARLIE Posted August 14, 2007 Author Posted August 14, 2007 virket som flertallet på møtet i går ville bli med meg, Cili, Frode, Bernt og Terje. Så flott =D>. Da er vi jo 7-8 biler (inkludert mine 3). Er det flere som vil henge seg på?? Quote
Frode Posted August 14, 2007 Posted August 14, 2007 Bestill plass til 10-12 biler Charlie, det er fortsatt flere som er på ferie så jeg gjør faktisk regning med at noen av de som ikke har gitt lyd i fra seg ennå også blir med.... Quote
Recommended Posts