Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har nå endelig fått datoen for Grombil treffet i Egersund 2007. Iår skal det arrangeres søndag 9. september kl 14:00 midt på torget i Egersund.

Her er det duket for en fin dag for hele familien. Siden treffet blir arrangert midt i sentrum, så kan familiemedlemmer ta seg en tur rundt i byen for å kikke imens eller eventuelt satse på en søndagsmiddag i nærheten?

Ifjor fikk dette treffet et formidabelt oppmøte og oppmerksomhet. Sannsynligvis vil treffet bli enda større i år. Jeg rekner med å stille med alle 3 mine ihvertfall :wink:.

Jeg håper at flest mulig av dere i klubben kan sette av denne dagen. Det er en kjempeanledning til å markedsføre og promotere MBE i Rogaland.

Jeg er i en god dialog med arrangørene, og legger ut all informasjon jeg får her i denne tråden.

• Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Dette høres kjempe spennende ut! Jeg rakk ikke å bli med i fjor, kanskje ikke i år heller da dette kolliderer med Autoslalom samme dagen.

Dette er noe MBE må bli med på, vi får prøve å ordne noe slik som i fjor  8)

Posted

Cili stemmer hvertfall for Grombil, så jeg får se hvordan resultatet blir på Autoslalom i august.. se om jeg har mulighet for å ta en pokal i sammlet klasseseier.. hvis ikke blir det nok Grombil hvis en god gjeng skal ned dit..  8) :lol:

Posted

....det hørtes spennende ut....

Stiller du?? Blir jo bare en dagstur opp og ned for deg :lol: :lol:

Det er jo bare en rask svipptur bortover - er jo vant til "dagpendling" jeg - bort til Stavanger på kveldsvakt, og ned igjen til Kristiansand etter vakta 8,5 timer - sånn 2-3 dager i strekk... he he...

Men har jeg fri, så er nok ikke det noe problem.....  :P

Posted

Jeg blir nok med, må få det inn i kalenderen for MBE Avd Stavanger så får George`n lagt det inn i neste infoskriv.... :P

Blir nok en god gjeng, slik som i fjor... 8)

• 1 month later...
Posted

Da har vi fått tilbud om å få reservert plass på treffet. Litt av vitsen med å promotere MBE er jo at vi står samlet.

Vi må komme med en tilbakemelding på hvor mange plasser vi trenger så fort som mulig, så derfor hadde det vært fint om alle kunne sjekke opp litt nærmere om de kom eller ei.

Jeg skal stille opp, og rekner med å få med alle 3 bilene mine ihvertfall.

Posted

De fleste e på ferie nå Charlie så vi må nok smøre oss med litt tolmodighet,

Ja, du har vel rett i det :roll:

... skjangsen er stor for at jeg blir med. :P

Håpte det ja!! Blir jo ikke det samme uten deg :wink:

• 2 weeks later...
Posted

virket som flertallet på møtet i går ville bli med :)

meg, Cili, Frode, Bernt og Terje.

Så flott =D>. Da er vi jo 7-8 biler (inkludert mine 3).

Er det flere som vil henge seg på??

Posted

Bestill plass til 10-12 biler Charlie, det er fortsatt flere som er på ferie så jeg gjør faktisk regning med at noen av de som ikke har gitt lyd i fra seg ennå også blir med.... :P