Jump to content

5 års jubileum- BOS Asker og Bærum tirsdag 12/6-07

Stjerneglis

Recommended Posts

Jeg fikk en invitasjon i posten av den lokale stjerneforhandleren i går og regner med at alle med MB er selvskrevne!

BOS Asker og Bærum feirer 5 år på Rud og inviterer til førpremiere på jubileumet tirsdag 12/6-07 kl .17-20

I tillegg til produktrangen til et annet bilmerke vises et bredt utvalg av Mercedes-Benz med mulighet for prøvekjøring av nye C-klasse og S-klasse. Det blir også visning av SLR McLaren...

Det blir enkel servering, underholdning og is til barna.

Jeg synes dette er en gyllen anledning for en markering av klubben i Asker og Bærum området. Her finnes masse folk med sans for ordentlige biler!!! Dersom vi tar kontakt tidlig kan vi kanskje få satt av en del plasser foran butikken til å vise fram bilene våre og klubben vår?

Herved er ballen sendt videre til lokallaget Oslo!

Jeg fikk en invitasjon i posten av den lokale stjerneforhandleren i går og regner med at alle med MB er selvskrevne!

BOS Asker og Bærum feirer 5 år på Rud og inviterer til førpremiere på jubileumet onsdag 12/6-07 kl .17-20

I tillegg i produktrangen til et annet bilmerke vises et bredt utvalg av Mercedes-Benz med mulighet for prøvekjøring av nye C-klasse og S-klasse. Det blir også visning av SLR McLaren...

Det blir enkel servering, underholdning og is til barna.

Jeg synes dette er en gyllent anledning for en markering av klubben i Asker og Bærum området. Her finnes masse folk med sans for ordentlige biler!!! Dersom vi tar kontakt tidlig kan vi kanskje få satt av en del plasser foran butikken til å vise fram bilene våre og klubben vår?

Herved er ballen sendt videre til lokallaget Oslo!

En gyllen sjanse til å få vist oss fram litt.

Obligatorisk antrekk er t-trøye med klubb-profilering :-)