Stjerneglis Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 Jeg fikk en invitasjon i posten av den lokale stjerneforhandleren i går og regner med at alle med MB er selvskrevne! BOS Asker og Bærum feirer 5 år på Rud og inviterer til førpremiere på jubileumet tirsdag 12/6-07 kl .17-20 I tillegg til produktrangen til et annet bilmerke vises et bredt utvalg av Mercedes-Benz med mulighet for prøvekjøring av nye C-klasse og S-klasse. Det blir også visning av SLR McLaren... Det blir enkel servering, underholdning og is til barna. Jeg synes dette er en gyllen anledning for en markering av klubben i Asker og Bærum området. Her finnes masse folk med sans for ordentlige biler!!! Dersom vi tar kontakt tidlig kan vi kanskje få satt av en del plasser foran butikken til å vise fram bilene våre og klubben vår? Herved er ballen sendt videre til lokallaget Oslo!
FrodeS Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 Jeg fikk en invitasjon i posten av den lokale stjerneforhandleren i går og regner med at alle med MB er selvskrevne! BOS Asker og Bærum feirer 5 år på Rud og inviterer til førpremiere på jubileumet onsdag 12/6-07 kl .17-20 I tillegg i produktrangen til et annet bilmerke vises et bredt utvalg av Mercedes-Benz med mulighet for prøvekjøring av nye C-klasse og S-klasse. Det blir også visning av SLR McLaren... Det blir enkel servering, underholdning og is til barna. Jeg synes dette er en gyllent anledning for en markering av klubben i Asker og Bærum området. Her finnes masse folk med sans for ordentlige biler!!! Dersom vi tar kontakt tidlig kan vi kanskje få satt av en del plasser foran butikken til å vise fram bilene våre og klubben vår? Herved er ballen sendt videre til lokallaget Oslo! En gyllen sjanse til å få vist oss fram litt. Obligatorisk antrekk er t-trøye med klubb-profilering
Stjerneglis Posted June 7, 2007 Author Posted June 7, 2007 Det står tirsdag 12/6 kl 17-20 på brevet jeg fikk...
MB JON Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 Tittel sier onsdag 12/6 så da ver det 50% sjanse for å treffe - jeg bommet. Sees på tirsdag
Alexander Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 Da er jeg i Palma, ellers så skulle jeg tatt meg en tur...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now