Stjerneglis Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 Jeg fikk en invitasjon i posten av den lokale stjerneforhandleren i går og regner med at alle med MB er selvskrevne! BOS Asker og Bærum feirer 5 år på Rud og inviterer til førpremiere på jubileumet tirsdag 12/6-07 kl .17-20 I tillegg til produktrangen til et annet bilmerke vises et bredt utvalg av Mercedes-Benz med mulighet for prøvekjøring av nye C-klasse og S-klasse. Det blir også visning av SLR McLaren... Det blir enkel servering, underholdning og is til barna. Jeg synes dette er en gyllen anledning for en markering av klubben i Asker og Bærum området. Her finnes masse folk med sans for ordentlige biler!!! Dersom vi tar kontakt tidlig kan vi kanskje få satt av en del plasser foran butikken til å vise fram bilene våre og klubben vår? Herved er ballen sendt videre til lokallaget Oslo! Quote
FrodeS Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 Jeg fikk en invitasjon i posten av den lokale stjerneforhandleren i går og regner med at alle med MB er selvskrevne! BOS Asker og Bærum feirer 5 år på Rud og inviterer til førpremiere på jubileumet onsdag 12/6-07 kl .17-20 I tillegg i produktrangen til et annet bilmerke vises et bredt utvalg av Mercedes-Benz med mulighet for prøvekjøring av nye C-klasse og S-klasse. Det blir også visning av SLR McLaren... Det blir enkel servering, underholdning og is til barna. Jeg synes dette er en gyllent anledning for en markering av klubben i Asker og Bærum området. Her finnes masse folk med sans for ordentlige biler!!! Dersom vi tar kontakt tidlig kan vi kanskje få satt av en del plasser foran butikken til å vise fram bilene våre og klubben vår? Herved er ballen sendt videre til lokallaget Oslo! En gyllen sjanse til å få vist oss fram litt. Obligatorisk antrekk er t-trøye med klubb-profilering Quote
Stjerneglis Posted June 7, 2007 Author Posted June 7, 2007 Det står tirsdag 12/6 kl 17-20 på brevet jeg fikk... Quote
MB JON Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 Tittel sier onsdag 12/6 så da ver det 50% sjanse for å treffe - jeg bommet. Sees på tirsdag Quote
Stjerneglis Posted June 7, 2007 Author Posted June 7, 2007 Da har jeg rettet opp. Min trykkleif.... Quote
Alexander Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 Da er jeg i Palma, ellers så skulle jeg tatt meg en tur... Quote
MB JON Posted June 11, 2007 Posted June 11, 2007 Jeg må ha vakt i morgen og kan ikke komme allikevel Quote
Recommended Posts