FrodeS Posted June 6, 2007 Posted June 6, 2007 Vi skal lage en DVD med filmer og bilder fra klubbens historie. Alle som sitter på materiale oppfordres til å ta kontakt, så vi kan bruke det. Last gjerne opp på min ftp : ntb.homeip.net bruker / passord : mbe / mbe eller send i posten. Kontakt meg på pm for å få adressen. Quote
Thomas Madsen Posted June 6, 2007 Posted June 6, 2007 Dette er samme prosjekt som jeg har mast på par stk om også Sålangt skulle tovleander sende meg en cd med masse bilder, men vi trenger MYE MER Så få alt dere har ut på CD/DVD helst ukomprimert og send avgårde Det vil også bli lagt ut teezer fra landstreffet 2007 så fort jeg får rydda litt på kontoret hjemme og får satt igang med prosjektet Quote
FrodeS Posted June 6, 2007 Author Posted June 6, 2007 Dette er samme prosjekt som jeg har mast på par stk om også Sålangt skulle tovleander sende meg en cd med masse bilder, men vi trenger MYE MER Hvis det er de samme bildene som han har lastet opp til meg, så bare får du dem av meg. Quote
tovleander Posted June 6, 2007 Posted June 6, 2007 Dette er samme prosjekt som jeg har mast på par stk om også Sålangt skulle tovleander sende meg en cd med masse bilder, men vi trenger MYE MER Hvis det er de samme bildene som han har lastet opp til meg, så bare får du dem av meg. Quote
FrodeS Posted June 7, 2007 Author Posted June 7, 2007 Sålangt har jeg bilder fra meg selv, Bjørn Vrålstad, Tin Nguyen, Sigurd Biørn, Alexander Nygård og Tov Leander. Roger Tvedten skulle også legge opp litt driver jeg og truer han til. Er det flere som har, så kjør på!! Jeg kommer til å prøve å kategorisere litt med hvilken del av treffet bildene er fra. Det blir litt drøyt å legge ut over 2000 bilder i ett og samme galleri. Quote
viper Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 Dere kan gått få disponere de snart 30 ferdigbehandlede bildene jeg har lagt ut. Råmaterialet gir jeg ikke ut Quote
FrodeS Posted June 8, 2007 Author Posted June 8, 2007 Dere kan gått få disponere de snart 30 ferdigbehandlede bildene jeg har lagt ut. Råmaterialet gir jeg ikke ut Jasså, tåler de ikke dagens lys før Photoshop? Jeg legger dem sammen med "alt det andre". Skal prøve å dele opp litt i begivenheter, for det er ganske mye bilder nå. Film (og forhåpentlig bilder) kommer etterhvert på DVD. Quote
Thomas Madsen Posted June 11, 2007 Posted June 11, 2007 Håper fortsatt att flere har noe å bidra med når det gjelder film... atm er det kun fra Alexander og Thomas M det er noe film å prate om, og det er veldig lite fra selve "treffet", mest cruising og burning... Burde da være mulig å få noe fra Torsdag (selv var jeg ikke helt edru den dagen), Fredag (ikke helt i form, men fikk med noen sekunder), lørdag fra selve "oppstillingen", cruisingen, burningen og fra Søndag hvor alle drar... Så har du noe som helst vennligst send det inn Eller kjenner du neon som har noe så få dem til å sende det inn.... Nå begynner det så vidt jeg vet å bli en fin bunke bilder... men er fortsatt litt lite på video fronten Quote
Recommended Posts