Petter. Posted April 13, 2021 Posted April 13, 2021 Hei! Jeg har hatt denne i noen år, og lurer på en ting som jeg ikke har funnet ut av. Jeg har ett stor soltak, noen har kalt det "makrelltak" o.l. Er dette ettermontert? Kom w110 kun med kasset-soltak? Har sett lignende på en ponton, men ikke w110. Jeg finner heller ikke mitt spesifikke chassinr (11011012353996) i EPC, blir kun henvist til generell informasjo rundt w110. Legger ved noen bilder. Mvh Petter
Olav Posted April 13, 2021 Posted April 13, 2021 Dette er nok ettermontert. Fant en prisliste fra 1968, og der er det beskrevet kun stål skyvetak.
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 16, 2021 Posted April 16, 2021 Så kul bil 😃 Du skal være glad du har dette spør du meg, det er jo deilig med digert soltak
Petter. Posted April 16, 2021 Author Posted April 16, 2021 Takk for svar! Jeg har tenkt meg at dette er ettermontert, men liker utseende med det👍 Ville bare høre om noen hadde mer info enn det jeg greide å oppdrive
Harald Posted April 22, 2021 Posted April 22, 2021 Fin bil. W110 kom kun med stålskyvetak originalt, men en del har ettermontert "faltdach". Google "Heckflosse faltdach" så finner du flere bilder. Ser av chassisnummeret at det er automat, noe som er ganske sjeldent i 200D. Vi vil gjerne se flere bilder, også innvendig
Petter. Posted April 22, 2021 Author Posted April 22, 2021 Takk for infoen, Harald! Jeg skal ta flere bilder etter jeg har fått den ut av vinterlagring og klargjort👍🏻 Tipper om en mnd tid ca.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now