Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei!

Jeg har hatt denne i noen år, og lurer på en ting som jeg ikke har funnet ut av.

Jeg har ett stor soltak, noen har kalt det "makrelltak" o.l. Er dette ettermontert? Kom w110 kun med kasset-soltak? 

Har sett lignende på en ponton, men ikke w110. Jeg finner heller ikke mitt spesifikke chassinr (11011012353996) i EPC, blir kun henvist til generell informasjo rundt w110.

 

Legger ved noen bilder.

 

Mvh

Petter

IMG_1542.jpg

IMG_0187.JPEG

IMG_0188.JPEG

Posted

Takk for svar! Jeg har tenkt meg at dette er ettermontert, men liker utseende med det👍 Ville bare høre om noen hadde mer info enn det jeg greide å oppdrive :) 

Posted

Fin bil. W110 kom kun med stålskyvetak originalt, men en del har ettermontert "faltdach". Google "Heckflosse faltdach" så finner du flere bilder. Ser av chassisnummeret at det er automat, noe som er ganske sjeldent i 200D. Vi vil gjerne se flere bilder, også innvendig :-)

Posted

Takk for infoen, Harald! Jeg skal ta flere bilder etter jeg har fått den ut av vinterlagring og klargjort👍🏻 Tipper om en mnd tid ca.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...