HolgersEN Posted June 5, 2007 Posted June 5, 2007 Hei Hei:-) Vil bare meddele dere om at eg har kjøpt meg ny bil i dag:-) C220 CDI stasjonsvogn, Elegance, 2002 Modell, gått 58 000, er en del utstyr, aircontidion, bi xenon(bygget om til ny type lykter/klare glass), h-feste, el seter, 19" hjul like de eg har på 124`en, cruise, intregrerte barneseter++++ så gleder mer stort til eg får ann:-) E chippa så ska ver rondt 170 hk i ann, jekk vert fall så et børseskudd, så dette he eg troå på vil ble ein bra bil i någen år for meg... Fant ut at eg måtte ha ein litt spregare bil itte de 2 vitnameseranne onne 124 va slappe onna turen:-) hehe og va rimeli varmt i bilen på turen heim uden AC:-) Røyskatten... Quote
George Posted June 5, 2007 Posted June 5, 2007 Gratulere!! når blir den din? få ut noen bilder hva gjør du med coupen? Quote
HolgersEN Posted June 6, 2007 Posted June 6, 2007 Håper eg får bilen neste uke Så det eg sko hatt tak i var mbklubbens skiltplater og dekor med klubbens navn for og ha på utsiden av bakruten, den minste som er hvit og sølv, har du dette på lager George?? Quote
Frode Posted June 6, 2007 Posted June 6, 2007 Gratla Terje..!!! godt valg.!. Så det eg sko hatt tak i var mbklubbens skiltplater og dekor med klubbens navn for og ha på utsiden av bakruten, den minste som er hvit og sølv, har du dette på lager George?? George har det liggende, jeg skal også ha noe stasj til min, så vi får treffes en dag og handle litt... Quote
HolgersEN Posted June 6, 2007 Posted June 6, 2007 Takk Takk Såg og på ein s210 220CDI, men syns at det e for mye "gubbebil" og syns 203 en ser mer sportsligge ud Yes Frode, me får ta og snoba litt ein dag Quote
LadyBenz_ Posted June 6, 2007 Posted June 6, 2007 Grattis med ny bil da Men kan ikke skjønne at du kvitta deg med CE`n Quote
CHARLIE Posted June 6, 2007 Posted June 6, 2007 Takk Takk Såg og på ein s210 220CDI, men syns at det e for mye "gubbebil" Ehhhh.....????? Javell :lol: Quote
bska Posted June 6, 2007 Posted June 6, 2007 Gratla te røyskatten w203 er gydd, nesten på høyde med w124 Quote
Recommended Posts