Jump to content

Recommended Posts

Posted

De som var på gol såg denne bilen. Den såg rimelig bra ut under, det eg fekk prøve teknisk virket ok.Den må lakkeres. Har kikket på nettet, der er det ingen 280 CE kun 230 og de ligger på 50-60000kr for en som ser fin ut.

Ringte eier i dag og tilbøy han 60000kr minus det det vil koste meg å lakere bilen altså cirka 30000kr. Ble blankt avvist. Er den vert mer?

tn_Copy%20of%20Gol%2003062007%20023.jpg

Posted

Synes logikken i budet ditt hørtes riktig ut jeg. Men er denne mod/variant sjelden kan det jo virke litt lavt..?

Spørs jo til syvende å sist bare hvor lyst du har på akkurat denne bilen, og hva du selv mener.

(hvis det ikke er allværdens bulker å rust kan du jo sikkert shoppe pris på lakkering på landet hvor kostnadene er lavere, å hente inn litt der...)

Henning.

Posted

Jeg synes 30 000 var blodpris for denne bilen. Hadde ikke fått det for en som var klin original med like dårlig lakk.

Har han fått et bud på 65 000 burde han ta det og løpe er min ærlige mening (men hva vet vel jeg...).

Posted

Enebakk...... flere bilder

tn_Copy%20of%20Gol%2003062007%20026.jpg

tn_Copy%20of%20Gol%2003062007%20027.jpg

tn_Copy%20of%20Gol%2003062007%20028_1.jpg

Henning

Bilen er ikke i så dårlig stand att den må lakeres med en gang, den såg som- sakt rimelig bra ut under, så det kan være mulig å "shoppe" men det spørs om om det er nok

fanatic 124

Han visste ikkje hvilket kitt det var. Men den er ombygd her i norge. Mest sansynlig er det koenig

Alexander

Det virker som om du ikke liker bilen :lol: :lol:

Posted

Fikk du svar på hvilken fabrikant som har stått for ombyggingen? König?

Den nye grillen så ut som var sveiset rett på panseret, og det så ut som det var noe rust under. Må nok gjøres noe der. Vanskelig å si hva denne er verdt. Husk at den er en '78-modell, så allerede neste år er den veteran og derved "gratis" å ha.

Verdien er jo egentlig helt umulig å si, men jeg tror ikke du kommer noen vei med å kreve 30.000 i avslag pga. lakkering.

Jeg har knipset alle bilene som var på gol. www.ascona.no/mbe/gol2007

Posted

Jo, jeg liker bilen. Men hvem andre vil ha den da? Det er jeg og du og et par til. Jeg betaler ikke mer for denne enn hva jeg må ut med for en strøken orginal coupé. Jeg er jo ikke dum heller...

• 4 weeks later...
Posted

Denne bilen ser ganske bra ut..

I full fyr du nå, Jens!!

Kanskje med litt riktig utstyr så kan den bli som denne;

82862610_1.jpg?t=1183408523

Sjekk forøvrig de SINNSYKT PERVERST RÅE BBS felgene!!!!!!!

Posted

Denne bilen ser ganske bra ut..

I full fyr du nå, Jens!!

Kanskje med litt riktig utstyr så kan den bli som denne;

82862610_1.jpg?t=1183408523

Sjekk forøvrig de SINNSYKT PERVERST RÅE BBS felgene!!!!!!!

Den var kule! med rette felger. 17"?

Posted

Den var kule! med rette felger. 17"?

Jeg tror det er 16", men er ikke helt sikker. Mener det er en BBS spoiler også foran. Kunne hatt en slik bil jeg også :wink:

Posted
Jeg tror det er 16", men er ikke helt sikker. Mener det er en BBS spoiler også foran. Kunne hatt en slik bil jeg også

Tror faktisk det er 17" Charlie, bare se på den lave dekkprofilen....de breie kantene gjør at de ser mindre ut enn de egentlig er .... :lol:

Men dere begynner å snakke samme språket nå ja, den var sinnsykt rå, her har Thomas noe å jobbe opp mot..!!! 8)

Posted

Det blir sånn ca  60.000,- ferdig inn  i Norge ?

Tror ikke det er helt gal pris. En ganske pen 280 CE i Norge ligger vel rundt 50.000 - 60.000 ?

Dog er vel de aller fleste automatgir.

Så på en til 49.000,- og den var ikke strøken, men ganske pen