Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei. Har litt problemet med cab på bilen min en SL 500

har byttet alle hydrauliksylindere men får den ikke til å gå som den skal

må denne kalibreres på noe måte etter bytte, eller er det annen måte å få dette til

den kun låser foran, ikke låser opp elle begynner å løfte på toppen Og bsk så går den helt opp i loddrett vinkel også ikke noe mer

samm hvilken vei jeg kjører bryteren. Den vil heller ikke låse bak og cover låser heller ikke som det skal

håper på snarlig svar slik at jeg kan prøve å dette i orden

Posted

Spennende. Det er ikke mange med r129 her inne, men du kan prøve noen enkle ting å starte med hvis du ikke har gjort det allerede.

 

Hvis batteriet har vært av må vinduene og roll bar resettes. 

Er det olje på hydraulikktanken?

Er alle sensorene på plass?

Virker alle sensorene?

 

Det er omtrent her min kunnskap ender :sad11:

  • 2 weeks later...
Posted
On 14.4.2021 at 10.15, Stian said:

Spennende. Det er ikke mange med r129 her inne, men du kan prøve noen enkle ting å starte med hvis du ikke har gjort det allerede.

 

Hvis batteriet har vært av må vinduene og roll bar resettes. 

Er det olje på hydraulikktanken?

Er alle sensorene på plass?

Virker alle sensorene?

 

Det er omtrent her min kunnskap ender :sad11:

hei

vet du hvordan man resetter roll bar

Posted

Enkel gugling sier:

 

 

Press the button for the roll bar in the up position for 5 seconds(pressed in for 5 to 8 seconds and it will reset the roll bar)and let go.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...