Åke Posted April 11, 2021 Posted April 11, 2021 Hei. Har litt problemet med cab på bilen min en SL 500 har byttet alle hydrauliksylindere men får den ikke til å gå som den skal må denne kalibreres på noe måte etter bytte, eller er det annen måte å få dette til den kun låser foran, ikke låser opp elle begynner å løfte på toppen Og bsk så går den helt opp i loddrett vinkel også ikke noe mer samm hvilken vei jeg kjører bryteren. Den vil heller ikke låse bak og cover låser heller ikke som det skal håper på snarlig svar slik at jeg kan prøve å dette i orden
Stian Posted April 14, 2021 Posted April 14, 2021 Spennende. Det er ikke mange med r129 her inne, men du kan prøve noen enkle ting å starte med hvis du ikke har gjort det allerede. Hvis batteriet har vært av må vinduene og roll bar resettes. Er det olje på hydraulikktanken? Er alle sensorene på plass? Virker alle sensorene? Det er omtrent her min kunnskap ender
Åke Posted April 26, 2021 Author Posted April 26, 2021 On 14.4.2021 at 10.15, Stian said: Spennende. Det er ikke mange med r129 her inne, men du kan prøve noen enkle ting å starte med hvis du ikke har gjort det allerede. Hvis batteriet har vært av må vinduene og roll bar resettes. Er det olje på hydraulikktanken? Er alle sensorene på plass? Virker alle sensorene? Det er omtrent her min kunnskap ender hei vet du hvordan man resetter roll bar
Stian Posted April 26, 2021 Posted April 26, 2021 Enkel gugling sier: Press the button for the roll bar in the up position for 5 seconds(pressed in for 5 to 8 seconds and it will reset the roll bar)and let go.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now