janik Posted April 10, 2021 Posted April 10, 2021 Hei Jeg har en Mercedes 2005 mod - E280 - Stasjonsvogn CDI - Som ikke starter - hører bare klikk, når jeg vrir om nøkkelen Jeg får heller ikke giren i N Jeg koblet vekk strømmen i 5 min, da startet den fint Vet dere hva årsaken kan være? Mvh Jan Ketil
Simen Arntsen Posted April 10, 2021 Posted April 10, 2021 Kanskje det var så enkelt som dårlig kontakt på batteri, og når du kobla til blei det bra. Ellers kan det å koble frå spenning løyse mange rare problem..
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now