FrodeS Posted June 4, 2007 Posted June 4, 2007 http://www.vimenn.no/bil/article124326.ece Tro hvordan det kan ha skjedd Dessverre var vi litt sent ute til at det kunne kommet med i bladet. Lærdom er tatt, og neste år sendes pressemeldingen tidligere. Skal se om ikke vi greier å få med noe som kan komme i bladet etterskuddsvis. Det var egentlig meningen Knut-Arne skulle kommet til Gol, men dessverre skar det seg. Lørdagen kom det en journalist fra BOS' kundeblad. Det skal bli morro å se hva det gir av omtale. Quote
Geggi Posted June 4, 2007 Posted June 4, 2007 Artikkelen kommer i 3. utgaven til høsten. Det heter for øvrig Mercedesmagasin. Quote
Håvard Bendiksen Posted June 5, 2007 Posted June 5, 2007 Artikkelen kommer i 3. utgaven til høsten. Det heter for øvrig Mercedesmagasin. Er det mulig å få referat fra dere om dette? Vi har ikke BOS her i Bergen. Quote
Alexander Posted June 5, 2007 Posted June 5, 2007 Vi kan jo sjekke om vi får lov til å scanne inn artikkelen og legge den ut som PDF. Quote
Olav Posted June 5, 2007 Posted June 5, 2007 Enda mere stilig hadde det vært om klubben hadde sendt en kopi av sitt medlemsregister til BOS og fått de til å sette oss på mottakerlista til dette bladet. Hadde vi ikke en slik avtale tidligere da? Quote
Alexander Posted June 6, 2007 Posted June 6, 2007 Jeg fikk et blad for mange mange år siden. Da var klubben også vesentlig færre medlemmer. Vi skal se hva vi kan få til dog. Quote
Alexander Posted June 6, 2007 Posted June 6, 2007 Da har direktøren i Mercedes-Benz personbiler Norge lovet meg at han skal prøve å få det ut til alle våre medlemmer. Quote
FrodeS Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 Sånn med det samme vi snakke om omtale i mediene. Trond Erik har skrevet leserinnlegg til AMS, og passet på å få med at han nå får bladet via medlemskapet i MB Entusiastkulbb =D> Trond Erik =D> Quote
Stjernedama Posted June 9, 2007 Posted June 9, 2007 Har det stått på trykk, eller kommer det? Står på side 70 i AMS for juni. Fikk bladet på torsdag jeg. Quote
Thomas Madsen Posted June 9, 2007 Posted June 9, 2007 Har det stått på trykk, eller kommer det? Står på side 70 i AMS for juni. Fikk bladet på torsdag jeg. Me too, godt å lese att S klassen knuste BMW og Lexus i "luksusbilklassen" også Quote
Rolf Åge Posted June 9, 2007 Posted June 9, 2007 Me too, godt å lese att S klassen knuste BMW og Lexus i "luksusbilklassen" også musikk i mine ører Quote
Håvard Bendiksen Posted June 11, 2007 Posted June 11, 2007 Det virker som om AMS liker Mercedes veldig godt. De har i grunnen aldri noe negativt å si om noen Mercedeser Quote
CHARLIE Posted June 11, 2007 Posted June 11, 2007 Det virker som om AMS liker Mercedes veldig godt. De har i grunnen aldri noe negativt å si om noen Mercedeser Det er jo i grunnen aldri noe negativt å si om noen Mercedeser :lol: Quote
Håvard Bendiksen Posted June 12, 2007 Posted June 12, 2007 Sant nok, Charlie! Det eneste er at de er litt dyre, men det henger jo sammen med at man får en voldsomt høy kvalitet Quote
Lorns Stavrum Posted June 15, 2007 Posted June 15, 2007 blir veldig bra å få lest hva bos skriver abonerer på vimenn så jeg får med en del stoff som står om stjerne bilene der Quote
Recommended Posts