Jump to content

Recommended Posts

Posted

 

 

Tro hvordan det kan ha skjedd  8)

 

 

Dessverre var vi litt sent ute til at det kunne kommet med i bladet. Lærdom er tatt, og neste år sendes pressemeldingen tidligere.

Skal se om ikke vi greier å få med noe som kan komme i bladet etterskuddsvis.

 

Det var egentlig meningen Knut-Arne skulle kommet til Gol, men dessverre skar det seg.

 

 

Lørdagen kom det en journalist fra BOS' kundeblad. Det skal bli morro å se hva det gir av omtale.

Posted

Enda mere stilig hadde det vært om klubben hadde sendt en kopi av sitt medlemsregister til BOS og fått de til å sette oss på mottakerlista til dette bladet. :D

 

Hadde vi ikke en slik avtale tidligere da?

Posted

Sånn med det samme vi snakke om omtale i mediene.

 

Trond Erik har skrevet leserinnlegg til AMS, og passet på å få med at han nå får bladet via medlemskapet i MB Entusiastkulbb :-)

 

=D> Trond Erik  =D>

Posted

Har det stått på trykk, eller kommer det?

 

Står på side 70 i AMS for juni. Fikk bladet på torsdag jeg.  :)

 

Me too, godt å lese att S klassen knuste BMW og Lexus i "luksusbilklassen" også  :-)

Posted

Det virker som om AMS liker Mercedes veldig godt. De har i grunnen aldri noe negativt å si om noen Mercedeser :D

 

Det er jo i grunnen aldri noe negativt å si om noen Mercedeser :lol: :lol:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...