Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har et litt irriterende - og tiltakende - problem med utløseren for fotbrekket på A207en; Det er ikke nok å trekke i det raskt, jeg må holde det ute i ca fem sekunder før varsellampen slukker. Selve bremseeffekten slipper med det samme, så det virker som om det er mekanismen inni bilen som er problemet - har noen opplevd tilsvarende og har tips til å fikse det?

  • 2 weeks later...
Posted

Tråden ble fortsatt under dette emnet, hvor mer informasjon finnes.

 

Kort fortalt kommer det vanligvis av at smøringen i mekanismen hardner med tiden, slik at den må renses og fortrinnsvis smøres opp på ny. Resultat i mitt tilfelle:

 

 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...