Sven Håkon Posted April 2, 2021 Posted April 2, 2021 Har et litt irriterende - og tiltakende - problem med utløseren for fotbrekket på A207en; Det er ikke nok å trekke i det raskt, jeg må holde det ute i ca fem sekunder før varsellampen slukker. Selve bremseeffekten slipper med det samme, så det virker som om det er mekanismen inni bilen som er problemet - har noen opplevd tilsvarende og har tips til å fikse det?
Sven Håkon Posted April 15, 2021 Author Posted April 15, 2021 Tråden ble fortsatt under dette emnet, hvor mer informasjon finnes. Kort fortalt kommer det vanligvis av at smøringen i mekanismen hardner med tiden, slik at den må renses og fortrinnsvis smøres opp på ny. Resultat i mitt tilfelle:
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now