Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen som har erfaring.

Mercedes 160A- disel, Automat 2009 modell.

 

Har problemer at bilen går i nødmodus. Har fått feilkode fra verkstedet DIFF sensor trykk for noen uker siden. Har ikke selve koden, men.... De slettet koden og motorlampe forsvant. Nå er mye av samme problemet tilbake. Får også feilmelding om girkasse. (Besøk verksted).

 

Når bilen startes på nytt går den feilfritt en stund, men så går den i nødmodus. Ingen motorlape lyser, kun girkassemelding.

 

Del gjerne erfaring.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...