2resen Posted April 1, 2021 Posted April 1, 2021 Noen som har erfaring. Mercedes 160A- disel, Automat 2009 modell. Har problemer at bilen går i nødmodus. Har fått feilkode fra verkstedet DIFF sensor trykk for noen uker siden. Har ikke selve koden, men.... De slettet koden og motorlampe forsvant. Nå er mye av samme problemet tilbake. Får også feilmelding om girkasse. (Besøk verksted). Når bilen startes på nytt går den feilfritt en stund, men så går den i nødmodus. Ingen motorlape lyser, kun girkassemelding. Del gjerne erfaring.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now