Yankee Posted April 1, 2021 Posted April 1, 2021 Er det kun 4+ Eller 5.1 som skal brukes på 212 serie fra 2013/14 bs85822 ? på Per Hagen slo de opp og sa jeg skulle ha 5.1 men ser nå at det står 4+ på lokket. Ordner det saken ved feilfylling å bare skifte væsken ?
Simen Arntsen Posted April 1, 2021 Posted April 1, 2021 Dot4+ og 5.1 er egentlig samme sak. Berre ikkje fyll dot5, det blir problem.
Yankee Posted April 1, 2021 Author Posted April 1, 2021 Phu, takk for svar. Skjønner Dot 5 er noe helt annet enn alt annet
Olaf Posted April 6, 2021 Posted April 6, 2021 Dot 5 er silikon bremsevæske, hold deg langt unna den. Med vennlig hilsen, Olaf
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now