Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hei.

 

Jeg har en 2003 c200k avantgarde stv. med kleemann kit og sportskasse. Gått ca 250k,EU ok til august. 

Den har også amg lokk,og 2,5" eksos. Ganske grom lyd. 

I høst klarte jeg og smelte en coil pga en coilkabel kom i klem da jeg skrudde på dekselet. Og eneste som skjer når jeg vrir om nøkkelen er at det står "gearbox,visit workshop i displayet. Jeg får satt den i 1,2,3 gir, N,ikke i A eller R. Byttet coil,sletta feilkoder. Fortsatt død. Tenkte egentlig og høre om noen har peiling på hva bilen kan være verdt? 

Og om noen kan hjelpe og få liv I den,hadde det også vært supert. Eller som vet hva problemet kan være,og hvordan jeg fikser det. På forhånd takk.

Screenshot_20210308_160515_no.finn.android.jpg

Edited by Wildhagen

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...