Guest S.R.Odden Posted June 1, 2007 Posted June 1, 2007 Hei Håper noen kan hjelpe meg med et lite spørsmål. Har en 96 mod 230 te. Plutselig uten forvarsel merker jeg at styringen blir litt tyngre ( på parkeringsplass = mye dreing på rattet) - deretter 1 minutt etter lyser " tom for servo/nivåolje lampa". Kjører så forsiktig hjem , helt uten servo ( ikke mange metrene). Vipper bilen opp og ser at det drypper fra servoen som sitter på tannstanga. Virker som det er lekkasje i selve servoenheten som sitter på tannstanga i ytterkant. Er det noen simringer - el som kan være springet lekk pga for stor belastning/trykk ( har ganske feite hjul på . Noen som har vært ute for dette og hva løsningen har blitt! Løp og kjøp ny tannstang eller rep av noe slag? Quote
Guest Vegard Friksen Posted June 1, 2007 Posted June 1, 2007 du har vel lekasje i styre snekka di vel!?! kan overhales men kan hende det ikke koster så mye å kjøpe en ny på auto trio!?! Men vær sikker på at det ikke bare er en slange da! //Vegard Quote
Guest S.R.Odden Posted June 1, 2007 Posted June 1, 2007 Takk for svar , ja jeg får sjekke om det kan være en slange siden det kom så plutselig. Skal fylle på ny olje og lokalisere bedre , er det en slange så bør det være tydelig når flere liter forsvinner på 60 sek.... Ellers så blir det ny styresnekke . Har aldri skjedd noe lignenede før så dette var overraskende....... Quote
Recommended Posts