Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg har idag snakket med Ronny Stangeland, som er daglig leder i Johs Lunde Bilpleie på Forus, angående avtale med MBEntusiastklubb.

Han er interessert i å videreføre det samarbeidet som vi hadde med Bilpleiespesialisten med  gode rabatt-ordninger på bilpleie for klubbens medlemmer.

Vi er også velkomne til en uformelt firmabesøk en kveldsstund i sommer, eventuelt til høsten?  Dette må vi selvsagt planlegge isammen med Johs Lunde Bilpleie, og finne en egnet dag.

Posted

Kjempe flott Charlie..!!! :P

Vi får ta det opp på et mandagsmøte og legge det inn i planene til Stavanger Avd.... :P

Hadde vært en ide å ha det før høsten setter skikkelig inn slik at vi kan få tips om "vinterbahandling" av kjerra og priser etc.

Posted

Jeg fikk beskjed fra Billakk og verktøy også når jeg var der og fikset avtalen at jeg måtte si fra når vi ville ha en bilpleie-kveld (jeg sa vi skulle ta det til høsten elns). Er det samme fyr?

Posted

Jeg fikk beskjed fra Billakk og verktøy også når jeg var der og fikset avtalen at jeg måtte si fra når vi ville ha en bilpleie-kveld (jeg sa vi skulle ta det til høsten elns). Er det samme fyr?

Nei, men de selger bilpleie produkter der. Kanskje det var en presentasjon av dette han mente?

Posted

høres kjempe flott ut! prøve å få ordne et møte i august / september? en god start på høstsesongen  8)

Høres fint ut for min del. Er jo litt travle sommermåneder som står på trappene nå for de fleste.