Erik560 Posted March 29, 2021 Posted March 29, 2021 Hei, så dette når jeg var under bilen en tur. Det kan se ut som om det mangler en brakett på undersiden, mellom festet og den store skiven, men etter et søk på Google ser det ut som om det skal være slik, bortsett fra den store glipen. Det betyr i tilfellet at gummiforingen hviler løst oppi festet. Kan det være riktig? Bolten lar seg ikke stramme, sitter bom fast.
Jan S Posted March 29, 2021 Posted March 29, 2021 Her er link som viser hvordan dette skal se ut. Vanskelig å se ut fra bildet hva som mangler. Muligens del 14?
Jan S Posted March 29, 2021 Posted March 29, 2021 Linken: http://benzcat.com/1/fg/560/575/107048/0/33/010#sec_32 🤣
Erik560 Posted March 29, 2021 Author Posted March 29, 2021 9 minutes ago, Jan S said: Her er link som viser hvordan dette skal se ut. Vanskelig å se ut fra bildet hva som mangler. Muligens del 14? Hei Jan S. Linken mangler. Jeg fant dette bildet på nettet. Har også sjekket med div delelister, og det mangler et stykke som skal forbinde/låse gummiforingen til forakslingen. For meg ser det ut som om bilens ramme hviler løst oppi festene. Delen merket med rødt mangler.
Erik560 Posted March 29, 2021 Author Posted March 29, 2021 Hei igjen, takker for link. Ser ut som jeg mangler "koppen" som står på akslingen. Den er ikke nummerert.
Erik560 Posted March 29, 2021 Author Posted March 29, 2021 Ser ut som samme del som jeg har merket med rød pil på tegningen.
Jan S Posted April 3, 2021 Posted April 3, 2021 Fant du ut hva som manglet? Ikke lett å se fra bildene .....
Erik560 Posted April 6, 2021 Author Posted April 6, 2021 Vet sannelig ikke om det er noe som mangler. Har fått svar fra folk på forumet Sternzeit som sier det ikke mangler noe, men at der kun er utslitte.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now