Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei, så dette når jeg var under bilen en tur. Det kan se ut som om det mangler en brakett på undersiden, mellom festet og den store skiven, men etter et søk på Google ser det ut som om det skal være slik, bortsett fra den store glipen. Det betyr i tilfellet at gummiforingen hviler løst oppi festet. Kan det være riktig? Bolten lar seg ikke stramme, sitter bom fast.

 

InkedIMG_4774_LI.jpg

Posted

Her er link som viser hvordan dette skal se ut. Vanskelig å se ut fra bildet hva som mangler. Muligens del 14?

Posted
9 minutes ago, Jan S said:

Her er link som viser hvordan dette skal se ut. Vanskelig å se ut fra bildet hva som mangler. Muligens del 14?

Hei Jan S. Linken mangler.

Jeg fant dette bildet på nettet. Har også sjekket med div delelister, og det mangler et stykke som skal forbinde/låse gummiforingen til forakslingen. For meg ser det ut som om bilens ramme hviler løst oppi festene. Delen merket med rødt mangler.

image.png.754c3c8f24a36ae3db9963c3a56d5652.pngimage.png.5930a4e447e48e9057787c0ae58b0316.png

image.png

image.png

Posted

Vet sannelig ikke om det er noe som mangler. Har fått svar fra folk på forumet Sternzeit som sier det ikke mangler noe, men at der kun er utslitte.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...