Jump to content

Recommended Posts

Posted

Fikk 2-er på EU kontroll da ABS gir pulsering i bremsepedal ved lave hastigheter. Noen som har tips om hvor feilen kan ligge?

  • 1 year later...
Posted (edited)

Hei. Jeg har ikke løsning for deg, men tror jeg deler ditt problem:

Min Sprinter 2002 CDI 4x4 fikk overhaling av bremsene på verksted og kom ut med nytt problem: ABS slår svakt inn og gir en tikkelyd som ikke er  helt i sync med hastighet. Tydeligst når bilen kjører i sakte fart, særlig under oppbremsing. ABS lampen lyser og slukker riktig ved oppstart, og gir heller ingen feilmelding under kjøring. Bremsepedalen får en liten vibrasjon når jeg tråkker inn. Når jeg tester i mørket og på tomgang, ser man at bilen trekker strøm når ABSen klikker inn ved at lyset blinker svakt. Noen som har hatt tilsvarende problem?

Edited by OleA
Feilstaving og manglende årsmodell

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...