Torev Posted March 23, 2021 Posted March 23, 2021 Fikk 2-er på EU kontroll da ABS gir pulsering i bremsepedal ved lave hastigheter. Noen som har tips om hvor feilen kan ligge?
OleA Posted October 13, 2022 Posted October 13, 2022 (edited) Hei. Jeg har ikke løsning for deg, men tror jeg deler ditt problem: Min Sprinter 2002 CDI 4x4 fikk overhaling av bremsene på verksted og kom ut med nytt problem: ABS slår svakt inn og gir en tikkelyd som ikke er helt i sync med hastighet. Tydeligst når bilen kjører i sakte fart, særlig under oppbremsing. ABS lampen lyser og slukker riktig ved oppstart, og gir heller ingen feilmelding under kjøring. Bremsepedalen får en liten vibrasjon når jeg tråkker inn. Når jeg tester i mørket og på tomgang, ser man at bilen trekker strøm når ABSen klikker inn ved at lyset blinker svakt. Noen som har hatt tilsvarende problem? Edited October 13, 2022 by OleA Feilstaving og manglende årsmodell
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now