Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nå er det like før S-klassetreffet i Norge 2007. Møt opp kl 09.45, 9. juni på parkeringsplassen utenfor Tollboden i Oslo, vis a vis Oslo S sjøsiden, og bli med på en rundtur Oslo - Gjøvik - Eidsvold.

Dere finner mer info HER.

Jeg setter pris på melding om deltakelse (av hensyn til bestilling av mat etc) til joern.nordvik@s-klasse-club.de

Masse stjernehilsener fra Jørn F

Posted

Eidsvold.

Eidsvol L :-)

Kanskje jeg skulle ta en tur bort til bygningen, det er jo bare 5 min unna. Noen anelse om ca. når dere er der?

For de som ikke gidder trykke på linken, så er det lørdag 9.juni.

Posted
Hehe, er det lov å skrive begge deler kanskje?
Artig, men det er både og. Eidsvoll er nok riktig i dag, men jeg syntes det var greit å bli litt høytidlig når vi snakker om Eidsvold/-vollsbygningen? - (men museet skriver med L - så 1 - 0 til Frode)

Tenkte jeg skulle slippe å skrive så mye når jeg linket til programmet - men i tillegg til dag/dato/tid står det også ca når vi kommer til Eidsvoll/-vold. Regner med å dra fra Gjøvik ca 14.30 > 75 Km og har derfor regnet ankomst på verket ca 15.45. (Husk at S-klasser går fort!)

Hyggelig om flest mulig stikker innom - uansett bil.  :lol:

Posted

Nope, Eidsvold er det gamle navnet. Foreninger og annet som har D til slutt fortsetter selvsagt med det. På samme måte som en del firma fortsatt kan skrive A/S etter, selv om AS er det riktige nå.

Jeg får se litt an hvordan dagen ser ut den dagen, men se ikke bort fra at jeg kommer en tur.

Hvis noen vil spise litt der, så ligger den gamle (og originale) nebbenes kafeteria og restaurant rett over gata. Gangavstand selv for bil-idioter.

Forresten et veldig bra tiltak, Jørn-Flemming!

• 2 weeks later...
Posted

Møtte masse pene 126'er ved glassverket på Gjøvik. Utrolig pene og velholdte biler. Hyggelig og treffe deg Jørn-Flemming. legger ved et par bilder:

09062007303.jpg

09062007296.jpg

09062007295.jpg

09062007304.jpg

09062007302.jpg

09062007301.jpg

09062007300.jpg

09062007299.jpg

09062007298.jpg

09062007297.jpg

Fikk lyst på 126 jeg etter denne dagen :D

Posted

Møtte masse pene 126'er ved glassverket på Gjøvik. Utrolig pene og velholdte biler. Hyggelig og treffe deg Jørn-Flemming. legger ved et par bilder:

Fikk lyst på 126 jeg etter denne dagen :D

Hyggelig å treffe deg også, og hyggelig at du stakk innom. Som sagt var du alt for beskjeden - dere kunne gjerne blitt med oss rundt om - uansett bil 8)

Takk for bildene!

Jørn F