Guest VV Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 Hvis det aldri har vært montert høytalere bak i hattehylla, vil jeg da heller ikke finne høytalerledning der? Hadde håpet at det var gjort klar, fra bilen var ny men fant ingenting.... Skal de være der Kan jeg evnt. strekke kabler fram uten å demontere hele bilen? Undret han på... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bengt E Jacobsen Posted May 13, 2005 Share Posted May 13, 2005 Tvilsomt at det er ledninger der.Du trenger ikke demontere hele bilen. under stolene foran går det to ledningskanaler bakover til baksete. disse kan du tre sveisetråd gjennom fra front og bakover eller andre veien også dra ledningen igjennom. inngangene foran frontsetene er ved festen i gulvet. bak er det vel ca ved mitten av fotbrønnen. bare lett på baksete så ser du hvor ledninger og slanger kommer.Det enkleste er jo å legge ledningene under innstegslista ved dør, men dette er jo ikke opptimalt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VV Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 Takker for svar:) Hadde et lite håp om at det var ledninger der allerede men men.... Får strekke ledning en dag da.Har egentlig ikke tenkt å gjøre så mye ut av det men har lyst å montere noen 6x9 i hattehylla. Har lest at flere har lagd noen adaptere, slik at de passer under de originale høytalerfestene. Har MEGET begrensede evner innen snekring men det kan vel ikke være så innmari vanskelig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 Og baksetet er enkelt å ta ut! I framkant av sitteputen er det 2 plastdippedutter som såvidt stikker ut, trekk i dem, klem dem mot hverandre (husker ikke helt) så kan du løfte seteputen rett opp! Ryggen er festet med 3 eller 4 skruer i underkant, så kan ryggen løftes rett opp! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Asbjørn Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 Japp, det er meget lett å fikse, tar bare litt tid. 1. Skru ut sete.. koble ut vakum slangen og setevarmeren (Lettest på passasjer siden)2. Ta ut mattene3. Ta ut nedre del av baksete (trykk in rød dings, løft av)4. Skru ut en skrue nederst under øvre del av sete, løft av. 5. Dra ut teppet fra listene på siden. (bare å løfte opp lista og døtte den inn igjenn etterpå. trenger ikke å skru)6. Løft litti kabel renne lokket, går lett av. 7. Legg kabel fra spilleren og bak. Vel, du må muligens sette på plass igjenn sete og slikt Om du får 6x9 nedi der er heller tvilsomt.. Spørs på hvor stor magneten er og slit.. Jeg måtte kappe ut metall og litt foring under der får å få plass til mine 5'ere. men da kan du bruke orginal dekselene.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Asbjørn Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 Japp, det er meget lett å fikse, tar bare litt tid. 1. Skru ut sete.. koble ut vakum slangen og setevarmeren (Lettest på passasjer siden)2. Ta ut mattene3. Ta ut nedre del av baksete (trykk in rød dings, løft av)4. Skru ut en skrue nederst under øvre del av sete, løft av. 5. Dra ut teppet fra listene på siden. (bare å løfte opp lista og døtte den inn igjenn etterpå. trenger ikke å skru)6. Løft litti kabel renne lokket, går lett av. 7. Legg kabel fra spilleren og bak. Vel, du må muligens sette på plass igjenn sete og slikt Om du får 6x9 nedi der er heller tvilsomt.. Spørs på hvor stor magneten er og slit.. Jeg måtte kappe ut metall og litt foring under der får å få plass til mine 5'ere. men da kan du bruke orginal dekselene.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts