Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heisann! Har en Mercedes c-klasse (w205) 2017 modell med 360 kamera. Ryggekamera kommer ut hver gang bilen kjører under 20 km/t og smetter inn igjen når man kjører over 20 km/t. Skal det være slik? Ville da tro kameraet ikke hadde noe ute å gjøre med mindre man setter bilen i reverse. Plagsomt at det går inn og ut slik. Noen forslag?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...