Jump to content

Recommended Posts

Posted

:D Hei alle sammen  :D

Ja mandag den 18/06 - 2007 Er det tid for valg igjen for lokallag Oslo sin del (Dog litt forsinket) og denne gang trenger vi sårt att noen stiller opp sånn att alle stillinger blir besatt for nye år framover. Det som er viktig sånn som jeg ser det er att folk ikke henger seg opp i gjøremål men att det nye styret heller fordeler dette etter innteresse internt i styret etter att de nye folkene er på plass.

Dette er dagens stillinger og de med rød skrift tar ikke gjenvalg.

Formann. Johnny Antonsen. (Ikke gjenvalg.)

Effektansvarlig. Ivar Antonsen. (Ikke gjenvalg.)

Kasserer/treff. Arne Snapa. (Kan ta gjenvalg)

Sekretær/Informasjon Bjørn Vrålstad. (Kan ta gjenvalg)

Vara. Thor-Egil Andersen. (Kan ta gjenvalg)

:D Lokallag Oslo ønsker alle sammen velkommen til valg denne kvelden i brobekveien102 B. klokken 17.30 som vanlig  :D

:D Max. Nyverving

Posted

Synd dere ikke stiller til gjenvalg, gutta. All ære til den jobben dere har gjort.

Jeg håper virkelig noen stiller opp, så lokallaget kan opprettholde den gode aktiviteten det har og har hatt.

• 2 weeks later...
Posted

Ja mandag den 18/06 - 2007 Er det tid for valg igjen for lokallag Oslo sin del (Dog litt forsinket) og denne gang trenger vi sårt att noen stiller opp sånn att alle stillinger blir besatt for nye år framover. Det som er viktig sånn som jeg ser det er att folk ikke henger seg opp i gjøremål men att det nye styret heller fordeler dette etter innteresse internt i styret etter att de nye folkene er på plass.

Kasserer/treff. Arne Snapa. (Kan ta gjenvalg)

Sekretær/Informasjon Bjørn Vrålstad. (Kan ta gjenvalg)

Vara. Thor-Egil Andersen. (Kan ta gjenvalg)

:D Lokallag Oslo ønsker alle sammen velkommen til valg denne kvelden i brobekveien102 B. klokken 17.30 som vanlig  :D

:D Max. Nyverving

Hei

Jeg er bortreist fra og med i morgen og til og med ut i august en gang og kan derfor ikke holde et valg i dette tidsrommet, Den valgte datoen er også de fleste av de som bruker å være i Brobekveien 

i Tyskland på treff der og derfor er følgende gjort og bestemt i styret

Min etterfølger som formann i lokallag Oslo er Arne Snappa. (Kan treffes på 91610805)

Ivar Antonsen fortsetter inntil videre til vi finner noen andre.

Hvis noen har innsigelser på noe av dette så er det bare å ringe:

Johnny på 91110074. Eller styreformann i Mbe alexander Nygård på tlf:  93450977.

Mvh. Johnny Antonsen

Posted

Hei

Jeg er bortreist fra og med i morgen og til og med ut i august en gang og kan derfor ikke holde et valg i dette tidsrommet, Den valgte datoen er også de fleste av de som bruker å være i Brobekveien 

i Tyskland på treff der og derfor er følgende gjort og bestemt i styret

Min etterfølger som formann i lokallag Oslo er Arne Snappa. (Kan treffes på 91610805)

Ivar Antonsen fortsetter inntil videre til vi finner noen andre.

Hvis noen har innsigelser på noe av dette så er det bare å ringe:

Johnny på 91110074. Eller styreformann i Mbe alexander Nygård på tlf:  93450977.

Mvh. Johnny Antonsen