Jump to content

Recommended Posts

Posted
Har kjøpt ein mb w212 2011 modell som har kjørt 180 000 km der girkassa muligens ikkje fungerer optimalt.
Det er ved småkjøring og spesielt når den er kald. Når man f eks slepp gassen i 2. gir, så rugger bilen litt sjølv om ein tar av foten forsiktig. Kassa blir verande i 2. gir og det skal den vel sikkert også for å bremse, men eg vil jo likevel at den skal segle mjukt avgårde. Det er det eg er vandt med frå tidlegare e klasser og eg har hatt alle fram til no. Når eg legg foten på gassen igjen så blir det gjerne på samme måte. Og må også vere forsiktig så den ikkje tar 1 gir og skyt avgårde. Dette gjeld berre når den er kald. Men kanskje er det sånn det skal vere og eg må berre venne meg til å vere silkemyk med foten. Nokon som veit? Bilen er elles super og girer heilt fint uten sluring eller nykkete giring. All olje på kassa er nylig skifta hos BOS.
Posted

Du kan prøve å tilbakestille adapsjon i gearkassen.

Prøv dette https://www.mercedesmedic.com/reset-mercedes-benz-transmission-procedure-instructions/

 

Det kan og gjerast med originalt diagnoseutstyr (Xentry).

 

Viss du gjer det på den manuelle måten vil du kunne oppleve gearkassen som litt hard i starten. Det er viktig at du ikkje kjører med veldig hard gasspedal. Kjør fint og normalt. Når gearkassen begynner å oppføre seg normalt, kan du køyre som du vil. Den vil registrere kjøremønster og justere gearskift etter det.

  • Thanks 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...