Guest 2271 Posted May 27, 2007 Posted May 27, 2007 Siden det er lagt ut hilsen til deg fra dine barn på VG Nett idag, så lar jeg det ikke gå upåaktet hen her på forumet heller!!! Her er "kunngjøringen" på VG Nett: Trond Erik fyller år idag... :wav: Quote
FrodeS Posted May 27, 2007 Posted May 27, 2007 Siden det er lagt ut hilsen til deg fra dine barn på VG Nett idag, så lar jeg det ikke gå upåaktet hen her på forumet heller!! Aner vi en ny tjeneste fra medlemsansvarlig her? Detta fixer du vel, Roger? En liten oppmerksomhet til alle i posten på bursdagen sin Quote
Geggi Posted May 27, 2007 Posted May 27, 2007 Gratulerer med vel overstått! Men, det er bare en ting jeg tenkte jeg skulle ta opp med deg. Dattera mi påstår hardnakket at det er jeg som er verdens beste pappa......? Skal dobbeltsjekke med sønnen min også, men han ligger over hos en kamerat i kveld. :lol: Quote
Hauk Posted May 28, 2007 Posted May 28, 2007 Tar andreplassen jeg, så kan alle dere andre krangle om førsteplassen! Forresten, gratulerer med godt overstått! Quote
CHARLIE Posted May 28, 2007 Posted May 28, 2007 Her er "kunngjøringen" på VG Nett: ://interaktiv.vg.no/vghurra/ad.asp?id=18254]Trond Erik fyller år idag... GRATULERER så mye Trond Erik!!! Quote
Geggi Posted May 28, 2007 Posted May 28, 2007 Hehe, vi får ta delt førsteplass Det spørs om ikke jeg får dele andreplassen med Hauk. Jeg tok en upopulær sjefsavgjørelse i dag for ungene Statusen endrer seg fort Quote
FrodeS Posted May 28, 2007 Posted May 28, 2007 Gratulerer med vel overstått! Men, det er bare en ting jeg tenkte jeg skulle ta opp med deg. Dattera mi påstår hardnakket at det er jeg som er verdens beste pappa......? Skal dobbeltsjekke med sønnen min også, men han ligger over hos en kamerat i kveld. :lol: Jeg fikk faktisk også høre at jeg var verdens beste pappa i går. Helt uoppfordret til og med. Quote
CHARLIE Posted May 28, 2007 Posted May 28, 2007 Jeg fikk faktisk også høre at jeg var verdens beste pappa i går. Helt uoppfordret til og med. Quote
Geggi Posted May 28, 2007 Posted May 28, 2007 Eller noen runder i bowlinghallen Jeg tror jeg er inne i varmen igjen. Quote
Stjerneglis Posted May 28, 2007 Posted May 28, 2007 En forsinket gratulasjon fra meg også! Min tur veldig snart Quote
Recommended Posts