Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Heisann! Jeg har lenge feilsøkt på radioen i bilen, og begynner å bli litt frustrert.

Problemet er:
Command uniten skrur seg ikke på. Hvis man prøver å skru den på, så viser den mercedes logoen en liten stund, før den skrur seg av. Av og til hvis jeg har kjørt mye så skrur den seg på og fungerer normal i rundt 1 minutt. Tidligere har jeg tenkt at det er brudd på fiberkabelen, men siden den fungerer av og til så begynner jeg å gå bort i fra den teorien.

Håper noen kan hjelpe meg :) 

Edited by Hansemann
Posted (edited)

Jupp har prøvd å koble ut batteriet. Jeg har prøvd meg på en reset ved å ta ut sikringer til alle audio systemer. Men har kun tatt ut hovedbatteri. Vet ikke om det er flere batterier i den modellen, typ auxiliary battery.

Edited by Hansemann
Posted

Da veit eg dessverre ikkje...

Viss bilen din har tilleggsbatteri, trur ikkje du har det, skal det ikkje forsyne slike ukritiske system.

I 211 er det f.eks berre for SBC-bremsene, i nyare modellar er det for automatisk stopp/start.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...