Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei, driver å lurer på å sjekke programvaren på kassa på nyanskaffet 204. Har hørt rykter om at det kom en oppdatering til disse kassene en gang som gjorde kassene mye bedre. Noen som har erfaringer her? Er det bare tull eller er det god grunn til å få oppdatert programvare? Isåfall noen som vet hva prisen kan være for å få dette gjort, eller om det er muligheter å gjøre på egen hånd med star eller lignende?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...