Jump to content

Recommended Posts

Posted

MB 124.

Hei, har skiftet venstre bærearm og dette gikk fint. Måtte vri og vende på hjulet manuelt under bilen med hendene for å komme til. Men i etterkant ser jeg at rattet ikke står helt vannrett, litt vridd ned mot høyre (se bilde). Derimot går bilen rett frem og sådan alt vel, bare litt irriterende. Vil ikke justere på rattet pg air bag (tar ikke sjansen). Noen forslag?

IMG_6230.jpg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...