GlennMJ Posted March 2, 2021 Posted March 2, 2021 Hei har hatt problemer med lekkasje i w203. Stoppet først en stor lekkasje i front passasjer der det ble masse vann pga tett under batteri, men nå ser jeg det er fortsatt noe lekkasje. For litt siden så jeg det drypte vann fra den man kan holde handa i i taket baki. Passasjer siden dette også. Og i går la jeg merke til at passasjer setebeltet var fuktig. Noen som vet hvor den kan lekke fra da? Den har soltak så det er vel størst sjans synderen. Men isåfal hvordan finne it hva som er galt for så å fikse :)
Will Posted March 2, 2021 Posted March 2, 2021 (edited) Har du sjekket dreneringshullene fra soltaket? Finner de mest sannsynlig rett bak framhjulene og rett foran bakhjulene, uten at jeg er sikker akkurat på din bil... Edited March 2, 2021 by Will
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now