Frode Posted May 25, 2007 Posted May 25, 2007 Hei Vil med dette advare dere mot noe som skjedde med meg på Kvadrat forrige uke og jeg mener selv at jeg er en av den mer oppmerksomme typen så det kan skje deg også! Slik virker svindelnummeret: To unge (ca. 18-årige) piker kommer bort til bilen din mens du driver og pakker ned varene dine. De begynner å pusse/vaske frontruten din mens brystene deres holder på å falle ut av de små t-shirtene deres. Det er umulig å ikke se på og når du deretter tilbyr dem noen kroner for innsatsen, avslår de og ber om skyss til neste supermarked istedet. Du sier selvfølgelig ja, og de hopper ombord. Når du kjører ut fra parkeringsplassen begynner de å ha sex med hverandre. Så kravler en av dem over på forsetet og begynner å tilfredsstille deg oralt mens den andre stjeler lommeboken din. Jeg fikk min lommebok stjålet søndag, mandag, to ganger tirsdag, onsdag, tre ganger torsdag, og igjen fredag. Quote
FrodeS Posted May 25, 2007 Posted May 25, 2007 Hei Vil med dette advare dere mot noe som skjedde med meg på Kvadrat forrige uke og jeg mener selv at jeg er en av den mer oppmerksomme typen så det kan skje deg også! Slik virker svindelnummeret: To unge (ca. 18-årige) piker kommer bort til bilen din mens du driver og pakker ned varene dine. De begynner å pusse/vaske frontruten din mens brystene deres holder på å falle ut av de små t-shirtene deres. Det er umulig å ikke se på og når du deretter tilbyr dem noen kroner for innsatsen, avslår de og ber om skyss til neste supermarked istedet. Du sier selvfølgelig ja, og de hopper ombord. Når du kjører ut fra parkeringsplassen begynner de å ha sex med hverandre. Så kravler en av dem over på forsetet og begynner å tilfredsstille deg oralt mens den andre stjeler lommeboken din. Jeg fikk min lommebok stjålet søndag, mandag, to ganger tirsdag, onsdag, tre ganger torsdag, og igjen fredag. Moralen er altså å utstyre seg med masse fake lommebøker uten penger i, og oppsøke Kvadrat så fort som mulig? Quote
Frank Posted May 25, 2007 Posted May 25, 2007 Så kravler en av dem over på forsetet og begynner å tilfredsstille deg oralt mens den andre stjeler lommeboken din. Jeg fikk min lommebok stjålet søndag, mandag, to ganger tirsdag, onsdag, tre ganger torsdag, og igjen fredag. Hehehe, drit bra :D God helg, "tanken" din er vel tom nå..... Quote
Recommended Posts