Guest Palmo123 Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 Jeg har en 200T 85 mod., den er litt tørst i forhold til effekten i hvertfall på bykjøring, og jeg lurer på å kjøpe meg et vrak med god dieselmotor. Det er bedre å kjøpe et helt vrak for så å flytte over alt. Er det noen som vet hvordan man går fram for å kjøpe et vrak hos et forsikringsselskap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 I noen tilfeller er det vrient hvis du ikke er et godkjent firma,men nå som det er så lett å importere en delebil så er det et alternativ. Da har du i tillegg alle karr.delene som du kan selgge eller ha selv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KjaSol Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Får ikke om du ikke er godkjendt verksted! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sleeper Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Hei,Jeg anbefaler at du importerer en bil. Denne kan være som ny eller et vrak. Du betaler kun mva. i tillegg til kjøpesum av bil. Er din bil registrert i Norge før 1996 kan du flytte hva du måtte ønske over på din bil avgiftsfritt. 400CDI blir muligens litt tøft og få godkjent, men en 300 hvorfor ikke? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts