ahattest Posted February 24, 2021 Posted February 24, 2021 Hei, har fått opp melding «visit workshop, SRS system defective» ca. SRS-lampen slukker ikke, har forsøkt å resette feilmelding med mitt icarsoft mbII-apparat- men får «unsuccessfull» når jeg prøver dette. eneste lagrede feilmelding er acceleration-sensor på førerside, har forsøkt kryssbytte med den på Høyre side uten at dette gjør noen forskjell, noe som leder meg til å tro at sensorene er i orden, og at det at SRS-lampen lyser skyldes at feilmeldingen er lagret. noen som har noen tips? Eventuelt noen i nærheten av Sarpsborg som har STAR og vil gjøre et forsøk på sletting av feilmelding i bytte mot noen hundrelapper?
Bjørnar Huse Posted March 22, 2021 Posted March 22, 2021 Fikk du ordna dette? Acceleration sensor er vel kollisjonssensor som sitter i grillen?
ahattest Posted March 23, 2021 Author Posted March 23, 2021 Ikke fått ordnet det, kryssbyttet med den på Høyre side, uten at dette ga nye feilmeldinger, så tror sensoren er ok. Må vel krype til korset å donere sparepengene til BOS for å få slettet feilmeldingen...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now