Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei, har fått opp melding «visit workshop, SRS system defective» ca. SRS-lampen slukker ikke, har forsøkt å resette feilmelding med mitt icarsoft mbII-apparat- men får «unsuccessfull» når jeg prøver dette.

eneste lagrede feilmelding er acceleration-sensor på førerside, har forsøkt kryssbytte med den på Høyre side uten at dette gjør noen forskjell, noe som leder meg til å tro at  sensorene er i orden, og at det at SRS-lampen lyser skyldes at feilmeldingen er lagret. 
noen som har noen tips? Eventuelt noen i nærheten av Sarpsborg som har STAR og vil gjøre et forsøk på sletting av feilmelding i bytte mot noen hundrelapper?

  • 4 weeks later...
Posted

Ikke fått ordnet det, kryssbyttet med den på Høyre side, uten at dette ga nye feilmeldinger, så tror sensoren er ok. Må vel krype til korset å donere sparepengene til BOS for å få slettet feilmeldingen...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...