Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det jobbes litt mot å prøve å få til en vervekampanje i området for å dra medlemmer og gjøre klubben kjent i området enten den 16. eller 23. juni 2007.

vi har fått positive tilbakemeldinger fra CC Martn på Gjøvik og Strandtorget på Lillehammer om å få bruke deres parkeringsplasser og holde av plass til ordentlige biler nære inngangene.

Det vil bli gode tilbud til nye medlemmer som melder seg inn.

Vi forsøker å få medlemmer fra Oslo til å bli med for å lage litt liv.

Det vil komme mer info om dato og sted.

Vi håper så mange som mulig fra området vil kommer og være med så vi kan få profilert klubben og få inn mange nye medlemmer.

Posted

jeg er med på strandtorget... 23.6 passer best for meg.. hadde vert morro å møte noen medlemmer fra oslo og ommegn...

har forhåpentlig vis fått i stand mercen min til da og;)

Posted

16.06 er det endel fra Oslo som skal til treffet i tyskland, men de som ikke skal dit kan jo da bli med på dette i steden... 8)

Kan kanskje se ut som 23. passer best. Vi ser hva vi kan få til.

Guest 1042
Posted

Hmm.. frister litt å møte opp for å bli kjent med folk i innlandet. :) (og være med og vise fram klubben..)

• 2 weeks later...
Posted

23.06.2007 er datoen.

Vi får litt plass utenfor inngangen (hvor mye plass er ikke helt avklart ennå).

Er det noen fra Oslo-området som kunne tenke seg å bli med oppover for å hjelpe til å vise oss fram, og verve nye medlemmer?

Posted

23.06.2007 er datoen.

Er det noen fra Oslo-området som kunne tenke seg å bli med oppover for å hjelpe til å vise oss fram, og verve nye medlemmer?

Strandtorget eller CC Marten?

Posted

23.06.2007 er datoen.

Strandtorget eller CC Marten?

Godt spørsmål i grunn :-)

Det er på strandtorget!

Posted

Da var vervekampanjen på Strandtorget vel gjennomført. Fikk vervet 6 nye medlemer på standen og levert ut masse innmeldings skjemaer. Det har regnet kraftig i hele dag, men dette la ingen demper på stemingen da klubben har et fantastisk bra partytelt. Fikk også solgt litt klubb effekter (mest til meg og mercemann)

noen bilder fra standen:

23062007328-001.jpg

23062007327-001.jpg

23062007326-001.jpg

23062007325-001.jpg

23062007324-001.jpg

Posted

Det hadde nok blitt litt mer fart om det hadde vært fint vær. Litt greiere å gå rundt og snakke med folk da, men vi ønsker 6 nye medlemmer velkommen til oss. Det kommer til å bli flere slike turer, så forhåpentlig er det mulig å bygge opp en solid medlemsmasse i innlandet.

Et kjøpesenter i regnværet tidlig på formiddagen er nok ikke det beste stedet å verve folk. Heldigvis tok det seg opp litt både med interessen og innmeldinger utover ettermiddagen.

En treffer ganske mange folk, og får en del artige eller mindre artige historier på slike tilstelninger. Jeg synes oppriktig synd på han med en 2000modell E220 cdi som nå skulle inn på rustreparasjon for 4. eller 5. gangen. Han fortalte om alt som var byttet, og byttet en gang til, men det hadde nok vært raskere å fortelle om alt som ikke var byttet. Han hadde også en '82 280SE, gått 500.000 km, som aldri hadde sviktet han, og heller ikke rustet noe å snakke om.

Posted

Litt vått og småkaldt på slutten, men endel fine lokale småjenter veide fort opp for det!

Alle var enige om att det var en fin tur.... Vi ble vel og enige om att vi hadde større omsetning enn den lokale "pølsemannen" ved siden av i regnværet, hele 2200kr..

M.

• 2 weeks later...
Guest 2271
Posted

Heisann, Lokallag Innlandet!! :)

Da har jeg ENDELIG fått muligheten til å registrere alle de nye medlemmene som ble vervet under denne turen.

I morgen går posten avgårde, med konvolutter, medlemskort og diverse informasjon til dere det gjelder!

Stå på videre med jobben dere gjør - den settes stor pris på!! :)

GOD SOMMER!