Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hvordan peiler man motoroljen på denne? 180 kompressor. Peileinnen er bare en kort stubb. Skal man finne det i display eller må man kjøpe pinne? 

Posted

Du skal kunne få det opp i instrumentet, men berre i form av "OK" ikkje meir detaljert enn det.

Viss du skal utføre oljeskift vil det tryggaste vere å skaffe peilepinne.

Men er du sikker på at det er rett peilerør du har sett på? Gearkassen har ikkje peilepinne, den har berre ein plugg..

  • 2 weeks later...
Posted
On 2/22/2021 at 8:06 AM, Simen Arntsen said:

Du skal kunne få det opp i instrumentet, men berre i form av "OK" ikkje meir detaljert enn det.

Viss du skal utføre oljeskift vil det tryggaste vere å skaffe peilepinne.

Men er du sikker på at det er rett peilerør du har sett på? Gearkassen har ikkje peilepinne, den har berre ein plugg..

Sikker på dette ? Er det ikke bare motorolje man finner der ?? 

Posted
7 hours ago, Thomas Madsen said:

Sikker på dette ? Er det ikke bare motorolje man finner der ?? 

Sikker på kva?

722.6 har peilerør i motorrom.

Men når han har manuellgear har han sjølvsagt ikkje det.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...