Yankee Posted February 21, 2021 Posted February 21, 2021 Hvordan peiler man motoroljen på denne? 180 kompressor. Peileinnen er bare en kort stubb. Skal man finne det i display eller må man kjøpe pinne?
Simen Arntsen Posted February 22, 2021 Posted February 22, 2021 Du skal kunne få det opp i instrumentet, men berre i form av "OK" ikkje meir detaljert enn det. Viss du skal utføre oljeskift vil det tryggaste vere å skaffe peilepinne. Men er du sikker på at det er rett peilerør du har sett på? Gearkassen har ikkje peilepinne, den har berre ein plugg..
Simen Arntsen Posted March 8, 2021 Posted March 8, 2021 Ja, da må du nok berre kjøpe deg peilepinne 🙃
Thomas Madsen Posted March 8, 2021 Posted March 8, 2021 On 2/22/2021 at 8:06 AM, Simen Arntsen said: Du skal kunne få det opp i instrumentet, men berre i form av "OK" ikkje meir detaljert enn det. Viss du skal utføre oljeskift vil det tryggaste vere å skaffe peilepinne. Men er du sikker på at det er rett peilerør du har sett på? Gearkassen har ikkje peilepinne, den har berre ein plugg.. Sikker på dette ? Er det ikke bare motorolje man finner der ??
Simen Arntsen Posted March 8, 2021 Posted March 8, 2021 7 hours ago, Thomas Madsen said: Sikker på dette ? Er det ikke bare motorolje man finner der ?? Sikker på kva? 722.6 har peilerør i motorrom. Men når han har manuellgear har han sjølvsagt ikkje det.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now