Arnfinn Posted February 20, 2021 Posted February 20, 2021 (edited) Har et drivstofffilter som er litt ustabilt. Var en løs lodding som jeg lodda på plass ifjor sensommer og etter det har det vært stabilt. Har stått noen måneder nå og idag når jeg testkjørte var problemet tilbake. Tror pumpa stopper opp av og til da motor begynner å hoste men kommer igjen etter litt. Noen som har vært borti noe slikt? Vurderer å lodde omm alle punkter og se om det hjelper. Edited February 20, 2021 by Arnfinn
tommern57 Posted February 20, 2021 Posted February 20, 2021 (edited) At man må lodde om reléet på bensinpumpa er ganske vanlig, men på filteret er sjeldent Edited February 20, 2021 by tommern57
Arnfinn Posted February 20, 2021 Author Posted February 20, 2021 1 hour ago, tommern57 said: At man må lodde om reléet på bensinpumpa er ganske vanlig, men på filteret er sjeldent Lodda som sagt et punkt som var helt løst men må gjerne ta alle?
tommern57 Posted February 21, 2021 Posted February 21, 2021 Det er kvaliteten på loddinger som ikke holder. Gjelder ovp, fuel rele, cruise control osv på 80/90 tallet
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now