Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Har et drivstofffilter som er litt ustabilt. Var en løs lodding som jeg lodda på plass ifjor sensommer og etter det har det vært stabilt.

Har stått noen måneder nå og idag når jeg testkjørte var problemet tilbake. Tror pumpa stopper opp av og til da motor begynner å hoste men kommer igjen etter litt.

Noen som har vært borti noe slikt?

Vurderer å lodde omm alle punkter og se om det hjelper.

Edited by Arnfinn
  • Arnfinn changed the title to Reperasjon av drivstoffrele w124
Posted
1 hour ago, tommern57 said:

At man må lodde om reléet på bensinpumpa er ganske vanlig, men på filteret er sjeldent :evil4:

Lodda som sagt et punkt som var helt løst men må gjerne ta alle?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...