askuad Posted February 20, 2021 Posted February 20, 2021 Hei, har trøbbel med vindusviskeren til frontruta. Den går ganske sent og "hakkete". Iblant så stopper den opp. Har noen her noen tips til å fikse dette? Daniel
Arnfinn Posted February 20, 2021 Posted February 20, 2021 Smør stempelet så blir den god som ny. Litt WD40 eller tilsvarende funker gull.
FrodeS Posted February 25, 2021 Posted February 25, 2021 WD40 er veldig midlertidig, kun for å få ting til å løsne. Det bør smøres med fett. Ta løs den vesle plata innerst på armen, så kommer du til stemplet der.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now