Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei, har trøbbel med vindusviskeren til frontruta. Den går ganske sent og "hakkete". Iblant så stopper den opp. Har noen her noen tips til å fikse dette? 

 

Daniel

Posted

WD40 er veldig midlertidig, kun for å få ting til å løsne. Det bør smøres med fett. Ta løs den vesle plata innerst på armen, så kommer du til stemplet der. 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...