Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hei!

 

Kan noen hjelpe meg her? Har en 2016 C220 4-m med airmatic. Forrige helg fikk jeg meldingen «størning» og etter hvert stopp bilen - to low. Fant ut at sikringen til kompressoren hadde gått (40a) byttet denne og har fungert helt til idag. Samme feilmelding, men denne gangen har ikke sikringen gått. Byttet rele, det er ikke dette heller. Tar opp innerskjermen og møter mye møkk fra flere år med morro. Uansett, finner ut at den ene strømledningen (rød) slites mot en av luftslangene. Se bilder.. noen som har noen tips her? Mulig at det er et lite hull i luftslangen, og isolasjonen fra strømmen er gnagd vekk!

2D518843-EAA2-41CA-81B2-DE0FA83E8521.jpeg

BCFDA8C7-764A-4E01-851C-D2F198BB7C6D.jpeg

Edited by Thomas Iversen

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...