Jump to content

God helg!

Guest Trond Roald

Recommended Posts

Guest Trond Roald

Gunnar har en veldig tidskrevende jobb hvor han må jobbe hardt og ender ofte opp med å jobbe mye overtid i tillegg til at han spiller mye bowling, basketball og bruker mye tid i helsestudioet.

Konen hans synes at han driver seg selv for hardt og har bestemt seg for å ta ham med på en strippeklubb på bursdagen hans.

Dørvakten hilser på begge når de ankommer klubben og sier ''Heisann Gunnar! Hvordan går det?''

Konen er sjokkert og spør om han har vært i klubben før. ''Neida.. Han trener i helsestudioet med meg.'' sier Gunnar.

Når de har fått satt seg ned kommer servitøren bort og spør om han vil ha det vanlige.

Nå føler konen seg ikke helt komfortabel og sier ''Du må komme hit ofte for at de skal vite hvem du er og hva du vil ha som det vanlige!''

''Neida... Jeg spiller bowling med dem, og etter trening så pleier vi å ta en liten drink, og du vet at jeg bare drikker Budweiser.'' sier han

Etter en stund kommer det en stripper bort til dem og sier ''Heisann Gunnar.. Vil du at jeg skal danse på bordet igjen?''

Konen blir nå rasende, tar vesken sin og stormer ut av klubben.

Gunnar følger etter og ser at konen spretter inn i en taxi.. Før hun klarer å ta igjen døren, så spretter Gunnar inn og setter seg ved siden av henne.. Hun begynner å skrike til ham med en gang.. Da snur taxisjåføren seg og sier ''Ser ut som du har fått deg ei hissig ei i dag, Gunnar!''

God Helg!! :D